Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@12:44:54 GMT

روش‌های ارسال حق بیمه از طریق اینترنت +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۰۰۱۰

روش‌های ارسال حق بیمه از طریق اینترنت +تصاویر

لیست حق بیمه پرداختی تامین اجتماعی را می‌توان به صورت اینترنتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پرداخت حق بیمه و تایید شدن آن منوط به ارسال لیست حق بیمه شده به کارگزاری یا شعب تامین اجتماعی است.

به منظور سهولت در ارسال لیست حق بیمه دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و این امکان فراهم می شود که از طریق اینترنت به راحتی این لیست را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ارسال لیست حق بیمه کارفرما ابتدا باید به شعب سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور برای یکبار مراجعه کند و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنند و با در دست داشتن نام کاربری و رمز عبور باید به سامانه یکپارچه تامین اجتماعی به نشانی https://samt.tamin.ir مراجعه کنند.

 

پس از وارد شدن به این پایگاه در قسمت نام کاربری و رمز عبور اطلاعات درخواستی را وارد می‌کنید. توجه داشته باشید نام کاربری کدملی شما است.

لازم به ذکر است؛ در زمان وارد کردن نام کاربری و رمز عبور زبان صفحه کلید روی زبان انگلیسی (EN) باشد و همچنین کلید Caps Lock خاموش باشد.

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور با انتخاب گزینه «ورود» وارد صفحه اصلی شده و در این صفحه روی منوی «عملیات لیست بیمه» کلیک و گزینه بارگذاری را انتخاب کنید.

 

 

پس از کلیک بر روی گزینه «بارگذاری» پنجره‌ای باز خواهد شد که در آن نام کارگاه، کد کارگاه و شعبه تامین اجتماعی خود را مشاهده خواهید کرد که باید این کادر‌ها تکمیل شود و در قسمت پایین روی گزینه Browse‌کلیک کرده و از پنجره باز شده آدرس فایل لیست کارگاه و لیست بیمه شدگان را وارد و سپس گزینه بارگذاری را انتخاب کنید. این فایل هم قبلا باید توسط LIST Disk تهیه شده باشد.

در مرحله بعد اطلاعات مندرج نمایش داده می‌شود و در صورت تایید کافیست روی گزینه ارسال به شعبه کلیک کنید و پس از کلیک پنجره‌ای با این مضمون "آیا از ارسال لیست به شعبه اطمینان دارید؟ " نمایش داده می‌شود و شما گزینه «بله» را انتخاب می کنید.

در محله بعدی متقاضی باید روی گزینه تایید نهایی کلیک کند تا درخواست با موفقیت انجام شود.

پس از گذر از تمام مراحل می‌توانید با کلیک روی اطلاعات بیمه شده جزئیات آن را مشاهده کنید.

پس از تکمیل و فرآیند ثبت نام، سند چاپی روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود و می‌توان این سند را به صورت فایل PDF ذخیره سازی کرد و یا از آن پرینت گرفت تا در صورت هرگونه مشکلی از طریق این سند پیگیر مشکل باشند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه از دستگیری هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی با همکاری پلیس فتا استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌غربی، علی توکلی اظهار کرد: در طرح امنیت فضای سایبر، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس فتا شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی و مشترک با پلیس فتا استان خوزستان، یک نفر هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی دستگیر شد

وی افزود: در تحقیقات فنی به عمل آمده مشخص گردید اقدام به برداشت مبالغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از حساب‌های بانکی اشخاص می‌نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه محترم قضائی گردیده و روانه زندان شد.

توکلی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه پیام دریافتی حاوی لینک اینترنتی و دارای فایل با پسوند APK در پیام رسان های موبایلی و یا پیامکی با سرشماره های شخصی با عناوین واریز کالا برگ الکترونیکی مرحله اول و دوم آغاز شد، سهام عدالت، شکایت علیه شما، حکم جلب، یارانه و… جعلی بوده و دامی از سوی افراد کلاهبردار است، دقت کنید با کلیک بر روی لینک یا نصب این برنامه‌ها و با هدایت برنامه جهت انجام عملیات بانکی برابر هک شدن گوشی و خالی شدن حساب بانکی شماست. به این پیام‌ها اعتماد نکرده و بر روی آدرس و یا لینک اینترنتی کلیک نکنید.

کد خبر 747619

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • تشریفات گمرکی برای ۱۰ واگن باری ارسال شده به مرز شمتیغ انجام نشده است
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد