Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ نشست عالی ورزش همگانی کشور امروز (یک‌شنبه)‌ با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که  شنیده شده، علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه‌برداری استعفا داده و همچنین سرپرست نیز معین شده است، بیان‌ کرد: من چیزی در این مورد نشنیده‌ام و این را از زبان شما (خبرنگاران) شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا درباره محرومیت طارمی وزارت ورزش و جوانان ورودی داشته است یا خیر، بیان‌ کرد: خبر ندارم.
 
وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره مدیریت پرسپولیس و اتفاقات پیش آمده برای این باشگاه، بیان‌ کرد: این سوال‌ها را از فدراسیون فوتبال بپرسید. تمام سوال‌ها مربوط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده است.
 
سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که، همان طور که مشکل دختران بسکتبالیست به دست وزارت ورزش و جوانان حل شد و در موضوع پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان نیز می‌تواند ورود داشته باشد تا به نتیجه‌ سریع‌تر دست یابیم، بیان‌ کرد: خود فدراسیون فوتبال باید این مساله را انجام دهد و اگر لازم شد وزارت ورزش و جوانان ورود می‌کند.
 
وزیر ورزش و جوانان در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که تاکید شما بر این بوده است که فدراسیون‌ها نباید با حضور سرپرستان هدایت شود، اما در حال‌ حاضر برخی از فدراسیون‌ها با سرپرست‌ اداره می‌شوند، گفت‌: برخی از فدراسیون‌ها مانند فدراسیون بوکس شخص ناطق نوری خود استعفا داد و در آن زمان نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم و برای این فدراسیون سرپرست انتخاب شد اما درباره سایر فدراسیون‌ها حتی الامکان سعی بر این است که تا پایان دوره انتخابات برگزار شود.
 
سلطانی‌فر در ادامه‌ در پاسخ به این سوال که در رابطه با اساسنامه جدید فدراسیون‌ها آیا انتخابات با آن صورت می‌گیرد یا خیر؟ پاسخ داد: اگر اصلاحات صورت بگیرد، انتخابات با اساسنامه جدید برگزار می‌شود، در غیر این صورت با اساسنامه قدیم در موعد مقرر انتخابات برگزار می‌شود.
 
وزیر ورزش و جوانان درباره این که آماری که درباره ورزش همگانی مردم اعلام می‌شود 21 درصد است، آیا این آمار ‌دقیقی است یا خیر؟ بیان‌ کرد:  آمار ‌دقیق مشخص نیست، چرا که ما نمی توانیم فضاهای خصوصی مردم را نیز مورد پایش قرار دهیم و بسیاری از این فضاها از کنترل ما خارج است اما در حال‌ حاضر این 21 درصد آماری است که ما از امکان عمومی که در اختیار داریم را به دست می آوریم.
 
سلطانی فر درباره این که آیا بودجه ورزش همگانی در سال آینده افزایش دارد یا خیر، بیان‌ کرد: امسال تا جایی که بتوانیم برای فدراسیون‌هایی که تلاش می‌کنند را افزایش می‌دهیم و سال آینده نیز با توجه به افزایش بودجه این را لحاظ خواهیم کرد.
 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران