Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@11:43:17 GMT

صادقي: استقلال قطعا برنده دربي است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۳۱۴۰

صادقي: استقلال قطعا برنده دربي است

خبرگزاري آريا - مدافع تيم فوتبال پيکان که مدت‌ها به دلايلي از حضور در تيمش محروم بود در ديدار مقابل تيم سابقش تراکتور خوش درخشيد به نوعي که مجيد جلالي از عملکرد او ابراز رضايت کرد.
به گزارش "ورزش سه"، اميرحسين صادقي مدافع تيم فوتبال پيکان که پس از مصدوميت سيدمهران موسوي در ديدار مقابل تراکتور پا به ميدان گذاشت براي اين هم‌پستي خود آرزوي سلامتي کرد و پس از آن به صحبت از هر سو پرداخت که گفت‌وگوي مفصل او با ورزش سه را در زير مي‌خوانيد:
بازيکن بزرگ بايد حرفه‌اي عمل کند
بازيکني چون من که سرد و گرم روزگار را چشيده و در تيم‌هاي بزرگي چون استقلال و تراکتور و همچنين تيم‌ملي حضور داشته و جام‌جهاني را تجربه کرده چنين رفتاري طبيعي بود و بايد سکوت مي‌کردم و به حرف‌ها و نظرات سرمربي تيم احترام مي‌گذاشتم و نيمکت‌نشيني را به خود سخت نمي‌ديدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم بازيکن بزرگ و حرفه‌اي هميشه بايد به گونه‌اي رفتار کند که الگوي جوان‌هاي تيم باشد.
مشغله کاري و آرامش دروني
ديگر عاملي که من را از جو رسانه‌اي و خبري دور نگه داشت و باعث شد تا سکوت کنم، شغلم بود. مدت 3، 4 ماهي است که مشغول به کار ديگري به جز فوتبال هستم کاري که آرامشي عجيب به خودم و زندگي‌ام داده است.
مدعيان و قهرمانان بعد از هفته بيستم مشخص مي‌شوند
پيکان در اين شش هفته عملکرد خوبي داشته و خوب نتيجه گرفته است اما معتقدم براي اعلام نظر و مدعي بودن هنوز زود است چون از هفته بيستم به بعد تيم‌ها در تکاپوي تغييرات هستند و آن موقع است که يکسري‌ تيم‌ها براي دوام، يک عده براي کسب سهميه و بخشي به فکر قهرماني و گروهي هم براي فرار از سقوط مي‌جنگند و بايد آن موقع پيش‌بيني و نظرمان را درباره اينکه چه تيمي مي‌تواند نتيجه بگيرد بيان کرد اگرچه امتيازگيري در ابتداي فصل روي نتايج تيم‌ها در پايان فصل تاثيرگذار خواهد شد اما بايد صبر کرد و آن موقع نام قهرمان را آورد.
رتبه پيکان خط بطلان روي حرف و حديث‌هاي اول فصل
اگرچه معتقدم از هفته بيستم به بعد بايد بگوييم چه تيمي مدعي قهرماني و کسب سهميه خواهد شد اما اين موضوع هيچ چيز از ارزش‌گذاري پيکاني‌ها کم نمي‌کند. همين جايگاه و رتبه پيکان باعث مي‌شود صحبت‌ها و حرف‌هايي که درباره اين تيم زده مي‌شود سمت و سويي ديگر پيدا کند و خط بطلاني روي اين نظريه که پيکان مانند سال‌هاي گذشته پلکاني نتيجه مي‌گيرد زده شود.
پيروزي‌هاي پيکان في‌البداهه نبوده و تلاش جمعي عامل اصلي‌اش است
مطمئنا اين نتايج و پيروزي‌هاي دنباله‌دار پيکان في‌البداهه اتفاق نيفتاده و پشت تمام اين اتفاقات تلاش همه جانبه يک گروه بزرگ بوده از مديريت کارخانه، مديريت باشگاه، کادرفني بگيريد تا بچه‌هاي تيم همه و همه در اين موفقيت موثر بوده‌اند و مطمئنا همين روند ادامه‌‌دار هم خواهد شد. تيمي که سال گذشته از ليگ يک به ليگ‌برتر آمد با يک هدف کارش را آغاز کرد و آن هم اثبات خودش به بهترين نحو حالا از آن اثبات گذشته و مي‌خواهد کاري کند که صحبت‌هاي منفي را از روي خود بردارد.
گلايه از کادرفني تيم‌ملي؛ معرفت به خرج دهند و پيکاني‌ها را دعوت کنند
با نتايجي که پيکان در اين فصل به دست آورد تصور همگان اين بود که مطمئنا يکي، دو بازيکن از اين تيم به اردوي تيم‌ملي دعوت خواهند شد که متاسفانه چنين اتفاقي رقم نخورد، در حالي که پيکان از خط دروازه تا حمله بهترين نفرات را درون خود دارد اما نمي‌دانم چرا کادرفني نظري روي اين بچه‌ها ندارد! اميدوارم کارلوس کي‌روش و دستيارانش بعد از اين بازي‌هاي پيکان را بيشتر زيرذره‌بين قرار دهند و حداقل بازيکني از پيکان هم در اردوي تيم‌ملي حضور داشته باشد.
من و رحمان با نيمکت‌نشيني اصول حرفه‌اي‌گري را زيرپا نمي‌گذاريم
در فوتبال نيمکت‌نشيني بازيکنان بزرگ طبيعتا سخت است که اين سوال را بايد سرمربي پاسخ دهد نه من اما مطمئنا بازيکنان باتجربه‌اي مثل من و رحمان احمدي با نيمکت‌نشيني پاي روي اصول خود نمي‌گذاريم و هيچ زمان بابت اينکه چرا به ميدان نمي‌رويم اعتراضي نخواهيم کرد. البته بايد بگويم بازيکناني چون من و رحمان هر يک با حضورمان در زمين نقش يک تيم را ايفا مي‌کنيم اما باز هم اين صحبت‌ها به نظرات آقاي جلالي سرمربي تيم پيکان برمي‌گرد نه ما؛ ما بازيکن هستيم و گوش به فرمان سرمربي.
اشتباهم را پذيرفتم و از آقاي جلالي عذرخواهي کردم
درباره اينکه چرا مدت‌ها دور از ميادين بودم و روي نيمکت را بايد اينطور توضيح بدهم که پيش از بازي با پرسپوليس و بادران بي‌نظمي‌اي از سوي من صورت گرفت که حالا بماند مقصرش چه کسي بود اما کادرفني از من بابت اين موضوع عصباني شد و براي همين مدتي نبودم. مي‌دانم اشتباه کردم و مقصر بودم براي همين اشتباهم را پذيرفتم و عذرخواهي هم کردم و به سر تمرينات بازگشتم. به نظرم اتفاق خاصي نبود که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم چيزي بود که مال گذشته بود و حالا تمام شده است.
استقلال امسال مشابه استقلال قلعه‌نويي است
تيم استقلال امسال يک تيم ايده‌آل و پراشتياق است و اين تيم من را به ياد تيمي که اميرخان قلعه‌نويي جمع کرده بود مي‌اندازد و اين استقلال به آن تيم خيلي شباهت پيدا کرده است. فقط اميدوارم بازيکنان بزرگي چون مهدي رحمتي در اين تيم سوخت نشوند و همه چيز براي موفقيت همه جانبه در نظر گرفته شود چون اين تيم پتانسيل نتايج خوب را دارد و مطمئنا اگر از همه انرژي مثبتي که در تيم است بهترين بهره برده شود مي‌توان يک استقلال را شاهد باشيم.
بايد به رحمتي احترام گذاشت او بازيکن بزرگ استقلال است
معتقدم استقلال زماني به بهترين تيم فوتبال ايران تبديل خواهد شد که به بزرگان تيم احترام گذاشته شود. همانطور که درباره خودم و رحمان گفتم هر يک مي‌توانيم يک تيم باشيم درباره رحمتي هم اين مطلب صحت دارد. او بازيکن بزرگي است و بايد به او احترام گذاشته شود. البته استقلال بازيکنان جوان و مستعدي چون اميد نورافکن را هم در ميانه ميدان دارد که همين ترکيب جوان ـ باتجربه در سال‌هاي دور عامل اصلي موفقيت آبي‌ها بوده است. اميدوارم بعد از اين ديگر اتفاقات و حاشيه‌هايي از اين دست در تيم پرشور و پرهوادار استقلال را شاهد نباشيم و اين تيم هميشه روي دور موفقيت باشد.
تاثيرپذيري استقلالي‌ها از هواداران و بالعکس
خواهش من از هواداران نه به عنوان يک فوتباليست بلکه به عنوان يک هوادار اين است که حوصله به خرج دهند و حمايت‌شان کمتر که نه صدچندان کنند و تاثيري که با حضورشان روي اين تيم و موفقيتش داشتند را بيش از گذشته کنند. مطمئنا همانطور که نتيجه‌گيري و عملکرد بازيکنان روي آنها تاثيرگذار است حضور آنها هم در روند بازيکنان موثر است. آنها اين روزها که استقلال روزهاي سختش را سپري مي‌کند نبايد به هيچ عنوان کوته‌نگر باشند و بايد بيش از پيش به حمايتشان ادامه دهند تا به زودي استقلال به آن چيزي که آنها مي‌خواهند برسد.
ماليات طلبم از استقلال تصاعدي بالا رفت و اموالم توقيف شد
شکايتم از استقلال خيلي قديمي است و در اين شرايط نمي‌خواهم خيلي به اين موضوع بپردازم اما نکته‌اي که مدتي من را اذيت کرد و بي‌توجهي مسئولين برايم جالب شد اين بود که طلبم از استقلال و عدم پرداختش باعث شد تا ماليات طلبم تصاعدي سال به سال افزايش پيدا کند تا رقمي حدود يک ميليارد و نيم شود ولي باشگاه هيچ فکري به حال پرداختش نکند. آنقدر اين مبلغ پرداخت نشد که در نهايت اموالم مصادره و حساب‌هايم بسته شد حتي اجازه معامله هم از من ساقط شد.
براي برد استقلال در شهرآورد با لباس آبي به آزادي مي‌روم
با اطمينان خاطر مي‌گويم برنده دربي استقلال است و شکي به دلم بابت اين موضوع راه نمي‌دهم ضمن اينکه براي تشويق و برد استقلال با لباس آبي به ورزشگاه آزادي خواهم رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام AFC، موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم، دیدار ژاپن و ازبکستان فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت خواهند کرد.

این دیدار ساعت ۱۹ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901791

دیگر خبرها

  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد