Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با پایان مهلت تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت مشمولان در روزجاری، سامانه سهام عدالت به مدت 3 روز و به منظور بروز رسانی از دسترس خارج می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ؛ سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس مقررات مشمولان سهام عدالت تا پایان 31 شهریور سالجاری فرصت داشتند صورت حساب خود را از سامانه سهام عدالت دریافت و پس از آگاهی از ارزش سهامشان، در صورت تمایل نسبت به تسویه مانده بدهی اقساط خود اقدام کنند که البته این مهلت با تصویب شورای عالی اصل 44 به مدت یک ماه دیگر و تا پایان مهرماه جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ساعت 24 امروز(یکشنبه) آخرین مهلت برای تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت مشمولین بوده و پس از این مهلت به هیچ وجه امکان پرداخت مانده بدهی اقساط مشمولان از طریق شعب بانک ملی ایران و یا سایر روشهای پرداخت اعلام شده وجود نخواهد داشت.

شایان ذکر است سامانه سهام عدالت با پایان یافتن مهلت قانونی تسویه اقساط سهام عدالت توسط مشمولین به مدت 3 روز به منظور بروز رسانی سیستم و اعمال اصلاحات لازم، از دسترس عموم مشمولین خارج خواهد شد اما پس از این تاریخ مجددا امکان ثبت شماره شبا، رویت صورتحساب و سایر خدمات این سامانه برای مشمولین عزیز فراهم خواهد شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با 8 شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم