Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:03:09 GMT

کاهش 59 درصدی حوادث ناشی از کار در قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۴۷۱۵

کاهش 59 درصدی حوادث ناشی از کار در قزوین

مسعود بابایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده 87 حادثه ناشی از کار توسط بازرسان این اداره کل مورد بررسی قرار گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 215 کاهش چشم گیری را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار معمولا در مشاغل ساختمانی اتفاق می افتد، از پیمانکاران و کارگران این بخش و سایر حوزه ها خواست تا برای حفظ جان و سلامت خود مقررات ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه در نیمه نخست امسال هشت تن در حوادث ناشی در استان جان خود را از دست داده اند،افزود: در این خصوص نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 42 درصدی روبرو بوده ایم.
وی همچنین اظهار کرد: در رابطه با قطع عضو حادثه های ناشی از کار نیز شاهد هفت مورد حادثه بوده ایم که نسبت به سال گذشته 70 درصد کاهش را نشان می دهد.
بابایی در پایان یادآور شد: در سه ماهه اول امسال یک هزار و497 نفر ساعت دوره آموزشی در حوزه بازرسی کار برای کارگران و کارفرمایان استان برگزار شده است تا آنها با اصول و قواعد حفاظت فنی و بهداشت کار بیشتر آشنا شوند تا شاهد کاهش بیشتر حوادث ناشی از کار باشیم.
براساس آخرین آمار، جمعیت کارگری استان قزوین 150 هزار نفر است.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵ درصدی موالید در شهرستان گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمدی عصر سه شنبه در جلسه قرارگاه فرهنگی گناباد با اشاره به رشد پنج درصدی موالیدی در شهرستان گناباد اظهار کرد: میزان ولادت در این شهرستان از یک هزار و ۶۲۸ نفر در سال ۱۴۰۱ به یک هزار و ۷۱۷ نفر در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت.

رئیس اداره ثبت احوال گناباد با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن چهار درصد افزایش داشته است افزود: ۵۵۳ مورد فوت در سال ۱۴۰۲ در شهرستان گناباد ثبت شد که نسبت به سال قبل از آن که ۵۳۱ مورد بود رشد چهار درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ امیر علی، ابوالفضل، حسین، علی و امیرحسین بیشترین فراوانی اسامی پسران را در این شهرستان داشتند افزود: فاطمه، حلما، زینب، پناه و نورا هم به ترتیب بیشترین فراوانی اسامی دختران را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6099817

دیگر خبرها

  • رشد ۵ درصدی موالید در شهرستان گناباد
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳