Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:یک شرکت تجاری نمونه اولیه موتورسیکلتی را تولید کرده که با هر بار شارژ می تواند تا ۳۲۰ کیلومتر را بپیماید و برای شارژ شدن به کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد.

به گزارش  فیوچریسم، تولید انبوه این موتورسیکلت توسط Zero Motorcycles از سال ۲۰۱۸ آغاز می شود. این موتورسیکلت مجهز به بانک شارژ ۶ کیلوواتی است که البته با برخی دیگر از موتورسیکلت های تولیدی این شرکت سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سازنده مدعی است باتری موتورسیکلت جدید تا ۳۰ درصد عملکرد بهتری دارد. قیمت موتورسیکلت یادشده که Zero FX نام دارد ۸۴۹۵ دلار است و البته مدل قدرتمندتر و گران قیمت تر آن که Zero S نامیده می شود، ۱۰۹۹۵ دلار قیمت دارد. علاقمندان برای نصب باتری اضافی بر روی این موتورسیکلت ها باید ۲۲۹۵ دلار اضافی بپردازند.

هنوز در مورد قیمت این موتورسیکلت ها و جزئیات فنی آنها اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. با توجه به اینکه موتورسیکلت های برقی رقیب به ندرت می توانند بیش از ۲۰۰ کیلومتر فاصله را با یک بار شارژ بپیمایند، انتظار می رود از این محصولات در بازار Store استقبال شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۸ با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد