Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- ایران در آخرین ماه میلادی سال 2017 میزبان شش رویداد بین المللی کشتی از جمله جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان خواهد بود.

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی جام روز کودک، جام شاهد، جام باشگاه های جهان در رشته های آزاد و فرنگی، مسابقاتی است که به میزبانی ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت های بین المللی روز کودک به عنوان معتبرترین تورنمنت کشتی دنیا در رده سنی نونهالان به صورت مجزا در رشته های آزاد و فرنگی برگزار می شود، تاکنون کشورهای جمهوری آذربایجان، قرقیزستان، اوکراین، گرجستان، قزاقستان، ارمنستان و عراق برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
رقابت های کشتی آزاد روزهای 30 آبان و اول آذر و کشتی فرنگی روزهای 3 و 4 آذر برگزار خواهد شد.
رقابت های بین المللی کشتی جام شاهد نیز به عنوان یکی از معتبرترین تورنمنت های بین المللی کشتی دنیا در رده ی سنی جوانان به صورت جداگانه در رشته آزاد (7 و 8 آذر) و فرنگی (10 و 11 آذر) برگزار می شود.
تاکنون کشورهای روسیه، ارمنستان، قرقیزستان، ترکیه، گرجستان و عراق برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و شهر سیرجان نامزد میزبانی این پیکارها است.
چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 16 و 17 آذر با حضور باشگاه هایی از کشورهای آمریکا، روسیه، فرانسه، برخی کشورهای دیگر و سه تیم داخلی برگزار خواهد شد که شهر تاریخی کاشان کاندیدای اصلی میزبانی این مسابقات معتبر اتحادیه جهانی است.
مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان نیز روزهای 23 و 24 آذر برگزار خواهد شد که فدراسیون کشتی به زودی شهر میزبان را معرفی می کند.
همچنین در کنار این شش مسابقه معتبر بین المللی و برگزاری رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان در گروه های مختلف، نخستین دوره مسابقات کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی کشور روزهای 23 و 24 آذرماه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد.
آخرین برنامه فدراسیون کشتی برگزاری مشارکتی دومین دوره رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی جهان با کنفدراسیون کشتی آفریقا که با دعوت از 60 کشور دنیا در روزهای 7 و 8 دی به صورت مشارکتی در کشور مغرب (مراکش) خواهد بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**1368
خبرنگار: رضا رمضانی**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو