Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:38:21 GMT

محققان کشور 82 پروژه پژوهشی را اجرایی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۶۷۵۰

محققان کشور 82 پروژه پژوهشی را اجرایی می‌کنند

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری حمایت از 82 پروژه پژوهشی را به تازگی تصویب کرد تا توسط محققان سراسر کشور این طرح‌ها به زودی وارد مرحله اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، کمیته تخصصی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در آخرین جلسه خود حمایت از 82 پروژه پژوهشی را تصویب کرد که شامل 64 پروژه پژوهشی و 18پروژه پسا دکتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این پروژه‌ها حوزه‌های مختلف علمی همچون پزشکی، علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و تغییرات اقلیم و محیط زیست را شامل می‌شوند که بر اساس نیاز و اولویت‌های کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند.

تعداد دستاوردهای پروژه‌های حمایت شده در جدول زیر ذکر شده است:

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، با توجه به اهمیت فراگیری تمام علوم اعم از رشته‌ای و بین‌رشته‌ای، گروه‌های پژوهشی موجود در صندوق با عنوان کارگروه‌های تخصصی تعریف شده‌اند تا در حوزه‌های مختلف علمی از پژوهشگران کشور در راستای انجام فعالیت‌های پژوهشی بر اساس نیاز و اولویت‌ها حمایت کنند. طرح‌های تایید شده در این کارگروه‌ها در نهایت به کمیته تخصصی صندوق رفته و پس از بررسی برای حمایت تصویب نهایی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند