Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@22:16:54 GMT

قیمت بلیت‌های داربی؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۶۸۶۸

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای قیمت بلیت‌های داربی را از ۸ تا ۲۰ هزار تومان اعلام کرد. ناطقان: در این اطلاعیه آمده است؛ با پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس و با توجه به این که فدراسیون فوتبال ایران، فروش بلیت مسابقات را به عنوان حق باشگاه‌ها، به آن‌ها واگذار کرده است؛ بلیت فروشی دیدار داربی که پنج‌شنبه این هفته به میزبانی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهد شد در اختیار این باشگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب عرضه بلیت این دیدار از رقابت‌های لیگ برتر، از فردا دوشنبه از طریق شعب موسسه اعتباری کوثر انجام خواهد شد.

بر این اساس همه علاقمندان به تماشای این بازی به ویژه هواداران پرشور پرسپولیس می‌توانند برای تهیه بلیت مسابقه به شعب موسسه اعتباری کوثر در تمام نقاط کشور مراجعه کنند.

نشانی این شعب از طریق سایت این موسسه در دسترس هواداران است. بلیت‌ها با قیمت‌های ۲۰ هزار تومان برای جایگاه، ۱۵ هزار تومان برای روبه‌رو جایگاه و ۸ هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم عرضه خواهد شد. هوادارانی که دارای کارت هواداری هستند نیز از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند خواهد شد.

در این ارتباط هماهنگی لازم به عمل آمده است تا هواداران با مراجعه به شعب قبل از خرید بلیت، نسبت به افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری خود اقدام کنند تا از این تخفیف استفاده کنند. البته برای دریافت کارت هواداری، حتما باید کارت ملی و شناسنامه خود را همراه داشته باشند. منبع: ایسنا برچسب ها: قیمت ، بلیت ، درابی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!

سازمان لیگ با خرید بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان از سوی مالک سرخپوشان مخالفت کرد.

طرفداری | بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی