Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:35:33 GMT

کشفیات جدید از شبکه بین‌المللی قاچاق مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۷۴۹۸

کشفیات جدید از شبکه بین‌المللی قاچاق مواد مخدر

سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان در یک عملیات مسلحانه و پس از درگیری چند ساعته با اعضای شبکه بین‌المللی قاچاق و ترانزیت مواد مخدر محموله تریاک به وزن ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سربازان گمنام امام زمان(ع) موفق شدند در عملیاتی یک باند مسلح و بزرگ قاچاق و ترانزیت مواد مخدر را در استان سیستان و بلوچستان منهدم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سربازان گمنام امام زمان(عج) در سیستان و بلوچستان در این عملیات موفق به کشف مقادیری سلاح و مهمات و 2 تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

با تلاش و مبارزه خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون علاوه بر کشف و ضبط بیش از 22 تن انواع مواد مخدر، تعداد 70 قبضه سلاح سنگین و جنگی از باندهای مسلح مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق کشور کشف و ضبط شده است.

در ادامه تصاویر کشفیات این عملیات را مشاهده می‌کنید:
       

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان