Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-09@00:27:04 GMT

کرکوک در امنیت کامل

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۸۶۳۷

کرکوک در امنیت کامل

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، سرلشکر معن السعدی، فرمانده نیروهای مشترک عراقی در کرکوک در مصاحبه با این شبکه گفت: حیدر العبادی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دستور داد یگان های سازمان مبارزه با تروریسم و پلیس محلی زیر نظر آن، مسئولیت تامین امنیت شهر کرکوک و ورودی ها و خروجی های آن را برعهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگان های ما هم اکنون در کنار نیروهای پلیس در شهر کرکوک مستقر هستند و کنترل ورودی ها و خروجی های این شهر را در دست دارند. در شهر کرکوک هیچ نوع تخلف یا اقدام غیرقانونی در حق شهروندان صورت نگرفت و زندگی طبیعی در این شهر ادامه دارد. استقرار نیروهای ما در شهر کرکوک برای اعمال حاکمیت دولت مرکزی و برقراری امنیت است. هیچ نیرویی به جز یگان های ما و نیروهای پلیس در داخل شهر کرکوک حضور ندارد.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک، در شهر کرکوک از طیف های مختلف از جمله عرب ها، ترکمن ها ،کردها و نیز از ادیان مختلف حضور دارند که ویژگی خاص این شهر است. توانستیم امنیت کامل را در کرکوک از همان نخستین روز حضور در شهر برقرار کنیم. کرکوک در کنترل داعش قرار نداشت و به همین علت شیوه تعامل با اهالی این شهر با شهرهایی که در کنترل داعش قرار داشت، متفاوت است؛اما اگر عده ای برای ایجاد هرج و مرج و ناآرامی در داخل کرکوک تلاش کنند، منابع اطلاعاتی داریم که با این قبیل تلاش ها بر اساس قانون مقابله خواهیم کرد. در زمان ورود یگان های ما به کرکوک بعضی خانواده ها این شهر را به طرف سلیمانیه ترک کردند، اما به همه اطمینان می دهیم خانه هایشان در امنیت قرار دارد. ماموریت ما حفظ امنیت شهروندان است.

داعش کرکوک عراق نیروهای مشترک امنیت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، شهید محمدی‌پور در حملۀ داعش به گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید.

کد خبر 850542 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه شهید استان‌ کرمان داعش

دیگر خبرها

  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد