Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا شب گذشته در نوکمپ با دو گل بر مالاگا پیروز شد؛ در حالی که گل اول این تیم که در دقیقه دوم به ثمر رسید، باید مردود اعلام می شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا شب گذشته در نوکمپ با دو گل بر مالاگا پیروز شد؛ در حالی که گل اول این تیم که در دقیقه دوم به ثمر رسید، باید مردود اعلام می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گل دقیقه ۲ دلوفئو مسیر برد بارسا تا حدودی هموار شد و بازیکنان مالاگا که شوکه از تصمیم داور بودند، دیگر نتوانستند به بازی برگردند.

اینیستا که گل دوم بارسا را به مالاگا زد، در پایان بازی گفت:

« مالاگا را دست کم نگرفته بودیم و مطمئن بودیم بازی ساده ای نخواهیم داشت. مالاگا در چند سال اخیرهمیشه ما را اذیت کرده بود.

روی صحنه گل اول به نظر می رسید دینیه از بیرون زمین توپ را سانتر کرده باشد؛ هرچند هنوز آن صحنه را ندیده ام. در هر صورت داور باید در یک ثانیه تصمیم می گرفت و اعلام کرد که توپ اوت نشده بود. آن گل برای ما تعیین کننده بود و درک می کنم که بازیکنان مالاگا به خاطر داوری آزرده خاطر باشند. »

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم

ذوب‌آهن در ضربات پنالتی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی تراکتور در ضربات پنالتی به پایان رسید.

مهدی هاشم نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور و محمدحسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

ذوب‌آهن در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن کد خبر 748191

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان