Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@18:52:33 GMT

مهره مار برانکو در دربی چه بازیکنی است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۹۴۸۶

مهره مار برانکو در دربی چه بازیکنی است؟

در روزهای محرومیت طارمی از خط حمله پرسپولیس، علی علیپور تبدیل به ستاره این تیم شده است. بازیکنی که اولین گلش با پیراهن پرسپولیس را در دربی تهران زد و در آستانه بازی بزرگ پایتخت، در اوج آمادگی قرار دارد. علیپور قبل از این فصل که بهترین فصلش با پیراهن پرسپولیس است، رکورد فوق العاده‌ای در دربی داشت و این فصل می‌تواند رکوردش را بهتر هم بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان پیوستن علیپور به پرسپولیس، او در هر ۵ دربی که برگزار شده دقایقی به میدان رفته و جالب اینکه در ۴ بازی در این ۵ بازی، دقایقی که او در زمین بوده پرسپولیس برنده میدان شده است. دیگر بازی هم دربی رفت فصل پیش بود که بدون گل تمام شد.

علیپور در اولین دربی با پیراهن پرسپولیس، گل پیروزی بخش تیمش را زد. دربی رفت لیگ پانزدهم، او اواخر بازی وارد زمین شد و پرسپولیس توانست گل مساوی را وارد دروازه استقلال کند. بازی برگشت با حضور ثابت او پرسپولیس ۴-۲ پیروز شد. بازی رفت لیگ شانزدهم، با حضور ثابت علیپور بازی بدون گل مساوی به پایان رسید. دربی برگشت هم پرسپولیس ۳-۲ باخت، اما دقایقی که علیپور در زمین بود این تیم یک گل به استقلال زد و گلی نخورد!

۴ برد، یک مساوی، ۷ گل زده و فقط ۲ گل خورده، آمار دقایق بازی علیپور با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال است. بازیکنی که زمان زدن ۷ گل از ۸ گل تیمش در دربی‌های گذشته در زمین بوده و حضورش، تضمین گلزنی و موفقیت پرسپولیس محسوب می‌شود.

نتایج دربی در دقایقی که علیپور در زمین بوده است 

لیگ شانزدهم

بازی رفت / ۸۵ دقیقه / پرسپولیس ۰-۰ استقلال

بازی برگشت / ۲۳ دقیقه / پرسپولیس ۱-۰ استقلال

لیگ پانزدهم

بازی رفت / ۱۷ دقیقه / پرسپولیس ۱-۰ استقلال

بازی برگشت / ۹۰ دقیقه / پرسپولیس ۴-۲ استقلال

لیگ چهاردهم

بازی برگشت / ۷۸ دقیقه / پرسپولیس ۱-۰ استقلال

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، رقبای آرسنال امروز در حالی به تماشای دربی ‏شمال لندن نشسته بودند که همه امیدشان به آنگه پوستکوگلو و ‏مردانش بود. ‏

آرسنال در نیمه اول با یک گل به خودی پیش افتاد و پاسخ سریع ‏تاتنهام آفساید اعلام شد. توپچی‌ها در ادامه نیمه اول درخشان ظاهر ‏شده و با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را سه گله کردند.

تاتنهام در نیمه دوم برای حفظ اعتبارش در دربی خانگی و برای ‏متوقف کردن آرسنال به میدان آمده بود و با جان و دل کار می‌کرد. ‏اسپرز در دقیقه 64 روی اشتباه عجیب داوید رایا توسط کریستین ‏رومرو به گل رسید تا بارقه‌های امید تقویت شود. ‏

ظاهرا قرار بود آرسنال هر چه در نیمه اول انداخته بود را در این نیمه ‏روی اشتباهات فردی واگذار کند. در دقیقه 85 نوبت به دکلان رایس ‏رسید تا با اشتباه یک گل به تاتنهام تقدیم کند.

او با خطایی ‏بی‌مورد و درحالی‌که توپ از دیویس فاصله گرفته بود پای ‏بازیکن حریف را مثل ‏توپ شوت کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را ‏نشان دهد. سون ‏هیونگ مین پشت توپ ایستاد و با اینکه رایا جهت ‏را درست ‏تشخیص داده بود دروازه را باز کرد.‏

از این لحظه همه‌چیز در نهایت استرس دنبال شد، ولی در نهایت ‏آرسنال موفق شد این پیچ تند را هم به سلامت رد کند. تیم آرتتا حالا ‏تا قهرمانی بازی با بورنموث، منچستریونایتد و اورتون را در پیش دارد. ‏

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!