Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@20:28:59 GMT

فجر سپاسي به جم مي‌رود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۹۷۳۳

فجر سپاسي به جم مي‌رود؟

خبرگزاري آريا - مديرعامل فجر سپاسي شيراز گفت: چنانچه زمين پارس به اين زودي‌ها حاضر نشود، بازي‌هاي فجر را با هماهنگي با سازمان ليگ به زمين جم انتقال خواهيم داد.
رسول فلاح در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بيان مطلب فوق اظهار داشت: تيم ما روز گذشته بازي خوبي برابر راه‌آهن از خود به نمايش گذاشت، در برابر راه‌آهني که با وجود حضورش در انتهاي جدول بسيار خوب برابر ما ظاهر شد و واقعا خوب بازي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در آخر بازي حتي به رختکن آن‌ها رفتم و گفتم که با اين بازي با وجود تمام مشکلاتي که داريد، آينده متفاوتي پيش‌رو خواهيد داشت.
وي افزود: ما در بازي راه‌آهن هم به واقع به سختي بازي را برديم و باز هم زمين ناهموار حافظيه مانع از فوتبال ما شد و ديديد که تک گل ما هم از روي هوا به ثمر رسيد. اين موضوع واقعا تبديل به معضلي براي تيم ما که به زمين براي اهداف خود احتياج دارد، شده و به همين خاطر به شکلي جدي درصدد برطرف کردن آن هستيم.
مديرعامل فجر شهيد سپاسي شيراز با تاکيد بر اينکه براي ديدار با راه‌آهن به دنبال انتقال بازي به ورزشگاه جم بوده است، گفت: به واقع هنوز بازي در زمين پارس محقق نشده و ما در حال رسيدن به اين نتيجه هستيم که بايد زمين را عوض کنيم. من دنبال زمين جم هستم چراکه اين زمين به ما نزديک‌تر است و مي‌توانيد پيگيري ما را از هيات فوتبال جم و مسئولان فدراسيون هم جويا شويد که به دليل پروسه زماني براي بازي با راه‌آهن محقق نشد.
فلاح به بازي آينده تيمش برابر برق شيراز اشاره کرده و ادامه داد: من ابتدا به برق شيراز بابت نتايج خوبش تبريک مي‌گويم. براي آنها الحمدالله ورزشگاه حافظيه خوب بوده و توانسته‌اند در اين زمين نتيجه بگيرند. بازي آينده ما در ليگ با برق است که با توجه به ميزباني آنها به احتمال زياد در همين حافظيه برگزار خواهد شد اما ما همچنان به دنبال تغيير زمين بازي خود هستيم.
وي در خصوص نتيجه خوب تيمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در جام حذفي نيز خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تيم بسيار قابل و خوبي بود که سرمربي و مديرعامل بزرگي دارد و نوع باشگاهداري‌اش در فوتبال ايران زبانزد است. شکر خدا بازيکنان ما در اين بازي بسيار باانگيزه و خوب ظاهر شدند و توانستند با شکست ذوب‌آهن به مرحله بعد بيايند.
مديرعامل فجرسپاسي که تيمش قهرماني در جام حذفي را نيز در کارنامه دارد در خصوص بازي با تراکتورسازي تبريز نيز تاکيد کرد: به شخصه براي تراکتورسازي به عنوان يکي از باشگاه‌هاي بزرگ و پرطرفدار ايران که هواداران بسيار پرشوري دارد احترام خاصي قائلم و اميدوارم تماشاگران حريف در خانه خود و تماشاگران ما از طريق گيرنده‌ها يک فوتبال زيبا را ببينند. فجر سپاسي هم تيم بزرگي است که در فوتبال جام حذفي پيشينه خوبي دارد و انشاالله براي انجام بازي قشنگ به تبريز مي‌رود.
وي در خاتمه آينده تيمش را اميدوارکننده خواند و خاطرنشان کرد: به هر حال اين تيم نزديک به 18بازيکن متفاوت نسبت به سال‌هاي گذشته در ترکيب خود دارد و تا اين بازيکنان با هم هماهنگ شوند شايد زمان‌بر باشد اما اطمينان دارم که فجر تيم با پتانسيلي است و مي‌تواند خواسته‌ها را برآورده کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بزرگ‌تر‌های تیم اوسمار بلای جان پرسپولیس شدند
  • مصاف خیبر و شهرداری آستارا؛ امروز در خرم آباد
  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!