Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - فصل جدید فوتبال با یک اتفاق زیبا آغاز شد. آغاز مربی‌گری علی کریمی و استارت او در دنیای جدید. این اتفاق زمانی زیباتر می‌شد که اولین بازی رسمی او به عنوان سرمربی قرار بود مقابل پرسپولیس باشد. یک رویای زیبا برای طرفداران پرسپولیس و دوستداران علی کریمی که روزهای بدون فوتبال منتهی به فصل جدید با آن سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت نود، کریمی 16 روز مانده به سوپرجام به عنوان سرمربی نفت انتخاب شد و این روزها با تصور کریمی سپری شد. او چه جور مربی‌ای است. کنار زمین چه کار میکند؟ اعتراضش به داوری چطور است؟ رابطه‌اش با سکوها. همه و همه این جزئیات چیده شده بود و دو روز مانده به سوپرجام همه دومینو وار خطاب شد. بازی پرسپولیس و نفت تهران جذابیتی نداشت. درخشان روی سکو بود و یک بازی معمولی مثل بقیه بازی‌ها. دیگر حتی خبری از جذابیت با شروع لیگ هم نبود.

قرعه‌کشی جام‌حذفی انجام شد. پرسپولیس باز هم به نفت تهران خورد. یک بازی که کسی انتظار خاصی برای آن نمی‌کشید. باز هم علی کریمی آمد و همه چیز شروع شد. باز هم همان دومینویی که خراب شده بود یکی یکی ساخته شد.  رویا بافی و رویارویی عاشق و معشوق. این بار نیمی از رویا به حقیقت پیوست. عاشقان علی کریمی او را روی نیمکت و با لباس مربی‌گری دیدند اما باز هم عمر مربی‌گری او به پرسپولیس نرسید.

تعویق بازی و مشکلات کریمی و مالکان باشگاه باز هم این تقابل را در حد یک رویا باقی نگه داشت. در نهایت طلسم شکست و بازی پرسپولیس و نفت تهران برگزار شد اما بدون جادوگر. اتفاقات مختلف دست به دست هم داد تا تقابل علی کریمی و  پرسپولیس یک طلسم بماند. طلسمی که مشخص نیست کی و کجا و با چه تیمی باطل خواهد شد. این دیدار اما می‌توانست یک بازی عادی و معمولی عصر شنبه از سری مسابقات جام‌حذفی نباشد. می‌شد یک بازی ویژه عصر پاییزی باشد با کلی خاطره اما نشد و فقط به تعداد تقابل‌های درخشان و پرسپولیس اضافه کرد. بدون جذابیت. بدون شگفتی.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو