Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:20:24 GMT

پیروزی برزیل برابر آلمان/ چهره 4 تیم برتر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۰۱۹۲

پیروزی برزیل برابر آلمان/ چهره 4 تیم برتر مشخص شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال برزیل در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال نوجوانان در هند با نتیجه دو بر یک آلمان را از پیش روی برداشت تا چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم های فوتبال نوجوانان برزیل و آلمان از ساعت 18 یکشنبه و در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال نوجوانان در هند برابر یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار در حالی با برتری دو بر یک برزیل به پایان رسید که آلمان تا دقیقه 71 و با گلی که در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه زردپوشان آمریکای جنوبی کرده بود، از حریف خود پیش بود. با این حال برزیل با گل هایی که در دقایق 71 و 77 به ثمر رساند، بازی باخته را با پیروزی به پایان رساند.
تیم های برزیل، اسپانیا، مالی و انگلیس به عنوان چهار تیم برتر جام جهانی فوتبال نوجوانان در هند برگزار کننده دیدارهای نیمه نهایی هستند.
امروز و پیش از برگزاری این دیدار، نوجوانان شایسته ایرانی که با صعود به جمع هشت تیم برتر جام جهانی برای نخستین بار، دست به تاریخ سازی زده بودند با نتیجه سه بر یک برابر تیم اسپانیا بازی را واگذار کردند و از صعود به جمع چهار تیم برتر بازماندند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129**1368
خبرنگار: مهدی رهبر**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس