Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@23:04:46 GMT

اولین جلسه هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۱۰۳۲

علیرضا رحیمی در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش به ارائه توضیحاتی درخصوص جلسه روز گذشته هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت با حضور واعظی به عنوان نماینده رئیس‌جمهور پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اولین جلسه هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ درخواست سفر از دستگاه‌های مختلف دولت در جلسات هفتگی هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت بررسی می‌شود که به طور میانگین ۱۰ تا ۱۵ درصد درخواست‌ها مورد موافقت قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رحیمی در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش به ارائه توضیحاتی درخصوص جلسه روز گذشته هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت با حضور واعظی به عنوان نماینده رئیس‌جمهور پرداخت.

وی گفت: برابر قانون نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت، نماینده رئیس‌جمهور علاوه بر دو نماینده ناظر با انتخاب مجلس و نمایندگان دو وزارتخانه امور خارجه و اطلاعات، عضو رسمی این هیات هستند که آقای بانک در دولت یازدهم این سمت را از طرف رئیس‌جمهور عهده‌دار بود.

وی افزود: در دولت دوازدهم آقای واعظی به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در این جلسات حضور پیدا می‌کند. جلساتی که به صورت هفتگی برگزار شده و معمولا در آن حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ درخواست سفر از دستگاه‌های مختلف دولت بررسی می‌شود و به طور میانگین بین ۱۰ تا ۱۵ درصد درخواست‌ها مورد موافقت اعضا قرار نمی‌گیرد.

نماینده تهران گفت که در این جلسه بهره‌وری حداکثری از سفرهای خارجی برای تحقق اهداف دستگاه‌ها و صرفه‌جویی لازم و جلوگیری از سفرهای غیرضروری و ارزیابی کلی وضعیت سفرهای کارکنان دولت از اهم مسائل مطرح شده در این جلسه بوده است.

رحیمی یادآور شد که او و برومندی ناظر مجلس در هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت با انتخاب نمایندگان و به مدت دو سال هستند. هیاتی پنج نفره که به بررسی سفرهای خارجی کارکنان دولت می‌پردازد. سفرهای خارجی نمایندگان نیز توسط هیات رئیسه مورد نظارت قرار می‌گیرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد