Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان با تجربه بانوی پیر با وجود کسب پیروزی درخشان در اودینه، تاکید کرد در پایان فصل با بردهای سنگین به هیچ تیمی جام نمی دهند.

طرفداری- یوونتوس در شرایطی در زمین اودنیزه با نتیجه 6-2 به پیروزی رسید که از اواسط نیمه اول این تیم با اخراج مانژوکیچ، 10 نفره به بازی ادامه می داد. پس از این مسابقه، بوفون به تمجید از هیگواین پرداخته و به همه توصیه کرد فیلم بازی این مهاجم آرژانتینی و تلاش های او پس از 10 نفره شدن تیم را، با دقت ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون در مصاحبه پس از مسابقه با اودنیزه به مدیاست پرمیوم و اسکای اسپورت ایتالیا، گفت:

باید بهترین جنبه های این پیروزی را در نظر بگیریم؛ شخصیت، سر سختی، اصرار بر خواسته ها و میل فوق العاده برای غلبه کردن بر موانع و سختی ها.

همه آگاه هستیم که باید پیشرفت کنیم؛ تمام بازیکنان در زمین هستند تا وظیفه شان را به بهترین شکل انجام بدهند؛ امشب من کار استثنایی و فوق العاده ای انجام ندادم. آنچه من واقعا بیش از هر چیزی در این بازی از آن خوشم آمد، نحوه برخورد و نگرش هیگواین بود. عملکردش لایق ستایش است. مربی باید  فیلم بازی هیگواین و اینکه چگونه به بقیه بازیکنان انگیزه می داد را به همه بازیکنان نشان بدهد.

دنیله روگانی نیز با یک گل و یک پاس گل، کار فوق العاده ای انجام داد. کار برای او و کیه لینی به خصوص پس از 10 نفره شدن اصلا آسان نبود.

نظرم عوض نمی شود؛ با پیروزی 6-2 شما برنده عناوین نمی شوید؛ به خاطر موقعیت غیرعادی که پیش آمد، ما به این نتیجه رسیدیم اما هنوز باید بهبود یابیم و پیشرفت کنیم. به نظرم ما تیمی هستیم که باید تحت بیشترین فشار ممکن باشیم تا بهترین عملکردمان را نشان بدهیم. باید از انرژی های مثبت این بازی استفاده کنیم و برای بازی های آینده ادامه شویم.

اخراج بونوچی؟ خطای او را ندیدم اما قطعا داور پس از دیدن خون، تصمیم خود را گرفت.  خوش شانس بوده ام که طی این سال های با بونوچی کار کرده ام. او را به خوبی می شناسم و می دانم چه شخصیت محکمی دارد. شاید نیاز دارد که با دوستان قدیمی اش بیشتر بازی کند؛ در بازی مقابل آلبانی، او یکی از بهترین های ما بود. مطمئمم که در مقابل سوئد بونوچی مستحکم و واقعی را خواهیم دید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم