Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛خدانظر دریکوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی گفت: متاسفانه بی تحرکی و چاقی یک تهدید است و باید تلاش کنیم که این اتفاق رخ ندهد.

وی با بیان اینکه ما در آموزش و پرورش تلاش می کنیم که بحث ورزش همگانی و نرمش های صبحگاهی را نهادینه کنیم گفت: در هفته پدافند غیر عامل نیز برنامه هایی در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نواخته شدن زنگ پدافند غیر عامل در مدارس لرستان گفت: همچنین مانور پدافند غیر عامل در یکی از مدارس شهرستان های لرستان برگزار خواهد شد.

دریکوند با اشاره به برپایی نمایشگاههای از دست ساخته های دانش آموزان در زمینه پدافند غیر عامل در مدارس استان گفت: تبلیغات محیطی در ادارات آموزش و پرورش و مدارس، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در زمینه پدافند غیرعامل، مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع پدافند غیر عامل در مدارس و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته پدافند غیر عامل خواهد بود.

انتهای پیام/د

مسابقات فرهنگی و هنری در مدارس لرستان برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد کیامهر ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: از اول ذی القعده که مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) است تا ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است که در همین راستا نیز برنامه‌های مختلفی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در هر استانی مجری برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است، اظهار کرد: در همین راستا اولین و مهمترین وظیفه ما این است که سیره و زندگانی ائمه اطهار (ع) به ویژه زندگی و منش امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) برای اعضای کانون‌های مساجد تشریح و تبیین شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری جشن‌های مردمی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان نیز خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، تولید و اجرای آثار و برنامه‌های هنری، برگزاری طرح مسجد، پایگاه قرآن، اجرای طرح شنبه‌های کتاب و اجرایی شدن پیوند مسجد و مدرسه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در سطح کانون‌های مساجد استان در دهه کرامت امسال است.

کیامهر افزود: در این دهه برنامه‌هایی از قبیل برپایی کرسی تلاوت قرآن و برگزاری جشن‌های مردمی با محوریت جشن ویژه دختران و اجرای طرح مسجد، محله کرامت نیز پیش بینی شده است که از ۱۹ تا ۳۱ اردیبهشت جاری در استان اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های مردمی با حضور هیأت‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود که بیش از ۵۰ مسجد استان در مناطق مختلف استان جشن‌های عمومی به مناسبت دهه کرامت برگزار کنند.

کد خبر 6099427

دیگر خبرها

  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران