Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت امور استان‌های حزب کارگزاران از برگزاری کنگره‌های استانی این حزب در ماه‌های آبان و آذر سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: معاونت امور استان‌های حزب کارگزاران از برگزاری کنگره‌های استانی این حزب در ماه‌های آبان و آذر سال جاری خبر داد.

علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به اینکه کنگره‌های استانی حزب متبوعش آبان و آذر امسال برگزار می‌شود، اظهار داشت: روز و تاریخ دقیق کنگره‌های هر استان مشخص شده و همچنین یکی از اعضای شورای مرکزی برای هر استان به عنوان مُعین انتخاب شدند تا در کنگره استان حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کنگره‌ها برای استماع گزارش رئیس شورای استان، دبیر حزب در استان و بازرسان حزب تشکیل می‌شود. براساس اساسنامه هر سال نصف اعضای شورای مرکزی باید عوض شوند و اشخاصی که به مدت ۲ سال عضو شورا بودند، مستعفی شناخته شده و انتخابات بین کاندیدا‌ها برگزار می‌شود. بعد از انتخاب اعضای شورای استانی، هیئت رئیسه و دبیراول و منشی حزب انتخاب می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه معاونت احزاب و هواداران و معاونت آموزش حزب کارش را به صورت جدی شروع کرده، گفت: در سال ۹۷ حزب کارگزاران از لحاظ آموزش و عضوگیری روند خوبی خواهد داشت. همچنین آئین‌نامه انضباطی حزب در حال بررسی است و بعد از تصویب کمیته انضباظی حزب نیز تشکیل می‌شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد