Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب امتداد نیوز، با اشاره به اینکه کنگره‌های استانی حزب متبوعش آبان‌ و آذر امسال برگزار می‌شود، اظهار داشت: روز و تاریخ دقیق کنگره‌های هر استان مشخص شده و همچنین یکی از اعضای شورای مرکزی برای هر استان به‌ عنوان مُعین انتخاب شدند تا در کنگره استان حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: «هادی خامنه‌ای» ریاست اصلی‌ترین تشکیلات اصلاح‌طلب را نپذیرفت

بیشتر بخوانید: جزئیات جلسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به ریاست‌ عارف

وی افزود: این کنگره‌ها برای استماع گزارش رئیس شورای استان، دبیر حزب در استان و بازرسان حزب تشکیل می‌شود. براساس اساسنامه هر سال نصف اعضای شورای مرکزی باید عوض شوند و اشخاصی که به مدت ۲ سال عضو شورا بودند، مستعفی شناخته شده و انتخابات بین کاندیداها برگزار می‌شود. بعد از انتخاب اعضای شورای استانی، هیئت رئیسه و دبیراول و منشی حزب انتخاب می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه معاونت احزاب و هواداران و معاونت آموزش حزب کارش را به صورت جدی شروع کرده، گفت: در سال ۹۷ حزب کارگزاران از لحاظ آموزش و عضوگیری روند خوبی خواهد داشت. همچنین آئین‌نامه انضباطی حزب در حال بررسی است و بعد از تصویب کمیته انضباظی حزب نیز تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم