Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر نگران که به دنبال سرنوشت مرموز گمشدن دخترش از شهرستان به تهران آمده بود وقتی در برابر جسد کشف شده در نزدیکی رودخانه سیدخندان قرار گرفت او را شناسایی کرد. آفتاب‌‌نیوز : مادر نگران که به دنبال سرنوشت مرموز گمشدن دخترش از شهرستان به تهران آمده بود وقتی در برابر جسد کشف شده در نزدیکی رودخانه سیدخندان قرار گرفت او را شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از رکنا، ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه نهم شهریورماه امسال بود که مأموران کلانتری 120 سیدخندان در جریان کشف جسد زن ناشناسی داخل رودخانه‌ای حوالی سیدخندان قرار گرفتند. مأموران در محل حادثه با جسد زنی حدوداً 45 ساله روبه‌رو شدند که داخل پتویی پیچانده شده بود. بررسی‌ها نشان داد جریان آب رودخانه جسد زن ناشناس را از منطقه دیگری به این مکان منتقل کرده و پس از آن جسد از سوی رفتگران شهرداری داخل رودخانه کشف شده است.

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان جنایی به دستور قاضی منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند. همزمان با ادامه تحقیقات جسد برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر کارآگاهان هم با بررسی پرونده افراد گمشده، تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه با پرونده زن جوانی روبه‌رو شدند که چندی بعد از کشف این جسد خانواده‌اش در اداره پلیس اعلام مفقودی کرده بودند.

بررسی‌ها نشان داد زن میانسال شهرستانی در اداره پلیس شکایت کرده که دخترش در تهران به طرز مرموزی ناپدید شده است. از آنجایی که مشخصات زن گمشده با جسد کشف شده شباهت زیادی داشت مأموران شاکی را برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی فرستادند و وی آنجا جسد دخترش را شناسایی کرد.

زن میانسال گفت: ما اهل شهرستان هستیم. مدتی قبل دخترم برای کار به تهران آمد. او در تهران مشغول به کار شد و به همین دلیل اتاقی در یکی از پانسیون‌ها اجاره کرد. دخترم هر روز صبح به محل کارش و شب هم برای خواب به پانسیون می‌رفت. من همیشه به صورت تلفنی با او ارتباط داشتم تا اینکه چند روز قبل ناگهان تلفنش خاموش شد. بعد از آن بود که راهی تهران شدم و به پانسیون محل اقامتش رفتم و متوجه شدم مدتی است به طرز مرموزی ناپدید شده است و الان هم که جسدش را شناسایی کردم. با شناسایی جسد دختر جوان کارآگاهان به دستور قاضی منافی‌آذر تحقیقات تخصصی خود را برای بر ملا کردن راز این حادثه آغاز کردند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد و افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

حسین سرباز رشید اظهار کرد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند که جنازه یکی از ۲ نفر غرق شده در رودخانه نازلو پیدا شده است.

وی بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن یکی دیگر از غرق شدگان محل حادثه حضور خواهند داشت.

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه ادامه داد: همچنان هویت این ‌۲ نفر غرق شده مشخص نشده است اما به گفته برخی رسانه‌های محلی، یکی از جانباختگان از اهالی روستای ماستک آباد صومای است.

هلال احمر آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: هر چند که حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است اما عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: «پدرم خودش را نکشت ، می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید»
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار