Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» روز چهارشنبه سوم آبان ماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اردکان، ارومیه، ورامین و آمل پیگیری خواهد شد.

در نخستین و یکی از بازی های حساس این هفته تیم پیکان تهران میزبان سایپا در خانه والیبال تهران است که این دربی پایتخت از ساعت 15 شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در شرایطی به مصاف نارنجی پوشان سایپا می روند که در سه دیدار قبلی خود مغلوب حریفان شدند و در حال حاضر با یک امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارند، اما نارنجی پوشان سایپا با دو برد و پنج امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

دومین دیدار این هفته شهر تهران در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود و تیم شمس میزبان شهرداری تبریز خواهد بود تا تبریزی ها برای سومین بار در این سالن که برایشان خوشآیند بوده است، به مصاف حریفان تهرانی بروند. شهرداری تبریز در سالن فدراسیون والیبال در هفته های اول و دوم موفق به شکست پیکان و سایپا تهران شده است. شهرداری تبریز که با سه برد و 8 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، در این دیدار به دنبال کسب چهارمین برد متوالی و تثبیت جایگاه خود در جدول است. از سوی دیگر شاگردان محمد وکیلی در این دیدار خانگی به دنبال دومین برد خود هستند.

در بیستمین دیدار لیگ برتر سال 96 تیم های خاتم اردکان و بانک سرمایه در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در این دیدار به دنبال چهارمین برد خود در این رقابت ها هستند. بانکی ها که از پیروزی در هفته سوم برابر پیکان خرسند هستند در حال حاضر با 9 امتیاز از سه برد در صدر جدول هستند و برای ماندن در این سکو محکوم به شکست میزبان خود در اردکان هستند. از سوی دیگر خاتم اردکان با سه برد و هشت امتیاز در رتبه سوم جدول هستند و با بانک سرمایه و شهرداری تبریز رقابت نزدیکی دارند و بازیکنان این تیم دوست ندارند که در بازی خانگی این جایگاه را به سادگی از دست بدهند.

سالن غدیر ارومیه میزبان چهارمین دیدار هفته چهارم لیگ برتر است که شهرداری این شهر میزبان رعد پدافند کاشان خواهد بود. نماینده ارومیه با یک برد و سه امتیاز در رتبه نهم جدول است و رعد پدافند بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. رعدی ها به دنبال نخستین برد خود هستند و در ارومیه امید زیادی به کسب پیروزی دارند. شاگردان فرهاد نفرزاده در شهرداری ورامین این هفته در دیدار خانگی میزبان نماینده گنبد هستند. شهرداری ورامین با یک برد و 4 امتیاز در رتبه ششم جدول هستند و نماینده گنبد با یک برد و سه امتیاز و یک مسابقه کمتر نسبت به ورامین در جایگاه هشتم جدول قرار دارند. دو تیم برای تثبیت جایگاه خود در میانه جدول نیاز به پیروزی در این دیدار دارند اما تیم ورامین با استفاده از امتیاز میزبانی کار آسان تری نسبت به گنبد برای رسیدن به این هدف خواهد داشت.

سالن پیامبر اعظم شهر آمل میزبان آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال است و تیم های کاله مازندران و سارویه ساری دربی استان مازندران را برگزار خواهند کرد. دو تیم یک برد در پرونده کاری خود دارند و نماینده ساری با 4 امتیاز در رتبه پنجم و نماینده آمل با سه امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. البته شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران یک بازی کمتر نسبت به سارویه انجام دادند. بازیکنان جوان کاله با امتیاز میزبانی در این مسابقه فرصت خوبی برای کسب دومین برد و ارتقاء جایگاه خود در جدول این رقابت ها خواهند داشت.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15
پیکان تهران – سایپا تهران

تهران – سالن فدراسیون، ساعت 16
شمس – شهرداری تبریز

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه – رعد پدافند کاشان

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16
شهرداری ورامین – نماینده گنبد

آمل، سالن پیامبر اعظم ، ساعت 16
کاله مازندران – سارویه ساری

اردکان، سالن آیت الله خاتمی ، ساعت 17 و 30 دقیقه
خاتم اردکان – بانک سرمایه

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد