Web Analytics Made Easy - Statcounter

 همایش بین المللی ایران و مناطق پیرامونی با سخنرانی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه از طریق ویدیو کنفرانس و حضور سفرا و نمایندگان کشور‌های مختلف در تهران آغاز شد.

ظریف اظهار کرد:اگر به وضعیت منطقه نگاه کنیم خواهیم فهمید که ادراک و فهم اشتباه در مشکلات منطقه موجب گسترده شدن مشکلات  شده است. همین امر موجب شده راه حل‌های نامناسب برای این مشکلات در پیش گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: من اعتقاد دارم این گردهمایی با اندیشمندان کشور‌های مختلف موجب پیدا کردن راه حل مناسب برای ایجاد محیطی امن خواهد شد.

ظریف ادامه داد:برای ایران مناطق پیرامونی حیاتی است و ایران از امنیت درونی برخوردار است در عین حال که به برون گرایی و امنیت بیرونی نیز توجه دارد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: زیستن در منطقه امن حیاتی است و به همین دلیل ایران همواره تلاش کرده با افراطی گری مبارزه کند و امید دارم در این جلسه همکاری مناسب شکل گیرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد

در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانداری بم اعلام کرد: در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است و تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد.

طبق این اعلام همچنین ۱۰ خانه مسكوني نیز در منطقه تهرود دچار آبگرفتگی شدند. 

به قرار اطلاع بیشترین آسیب در بخش دهبکری منطقه تهرود واقع در شرق استان است که منجر به ورود آب به منازل مردم روستای خان خاتون شد.

دیگر خبرها

  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • «انقلاب میخک» پرتغال که منجر به دموکراسی در این کشور شد را بشناسیم
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده