Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) گفت: برخی از سازندگان داخلی کشور با بیان اینکه توتال بدون ارزیابی توانمندی این شرکت ها، صلاحیت آنها را در تامین تجهیزات رد کرده است، خواستار شفاف سازی شرکت ملی نفت شدند.

عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا)  گفت: برخی از سازندگان داخلی کشور با بیان اینکه توتال بدون ارزیابی توانمندی این شرکت‌ها، صلاحیت آنها را در تأمین تجهیزات رد کرده است، خواستار شفاف سازی شرکت ملی نفت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا پدیدار در گفتگو با خبرنگار نفت و گاز انرژی امروز، در خصوص تصمیم توتال مبنی بر واردات لوله که از سوی دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل مطرح شده بود اظهار کرد: صحبت‌های رییس اتحادیه تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی به تأیید نرسیده است و اکنون این بحث شفاف نیست.

او در ادامه با اشاره به اینکه درخصوص جزئیات این امر از مسئولان در حوزه معاونت مهندسی و پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران خواستار پاسخگویی شدم، گفت: مسئولان اظهار داشتند که شرکت توتال در ارزیابی‌های خود به این نتیجه رسیده است که شرکت‌های تولید کننده لوله‌های ایرانی استانداردهای مورد نیاز توتال را برای تأمین تجهیزات ندارند. اکنون منتظر هستیم جزئیات و دلایل رد این شرکت‌ها اعلام شود.

پدیدار با تاکید بر اینکه باید استانداردهای مورد نظر توتال مشخص شوند گفت: توتال که اظهار کرده است شرکت‌های ما استانداردهای لازم را ندارند، صراحتاً اعلام کنند منظور کدام استانداردها هستند. اغلب تجهیزات ما  استاندارد API ، و استاندارد ایزو را دارند، و از آزمایشگاه‌های آکرودیته می‌توانیم گواهی لازم را بگیریم.

رد صلاحیت شرکت‌ها بدون ارزیابی

پدیدار در خصوص اینکه بسیاری از سازندگان اذعان داشته‌اند که توتال توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی را به طور کامل برررسی نکرده است و با ارزیابی ناقصی توانمندی سازندگان را رد کرده است، اظهار کرد: این انتقاد وارد است، من پیشنهاد کردم که شرکت‌های تولیدکننده این موضوع را کتباً نوشته و به شرکت ملی نفت ایران منعکس شود؛ درواقع در درخواستی از سوی انجمن‌ها و شرکت‌های تولیدی مطرح شود و خواستار شفاف سازی در خصوص شاخص‌های مورد نظر توتال و نحوه ارزیابی‌ها شوند.

واردات کمپرسور، پمپ و لوله از خارج از کشور

او با بیان اینکه دیروز با آقای نعمت زاده مشاور وزیر نفت در این باره گفتگو کردم، بیان کرد: نعمت زاده با تأیید حرف‌های من اظهار کرد که اقدامات لازم را انجام دهید و به من نیز اطلاع دهید؛ بنابراین با ارائه نامه‌ای به معاونت مهندسی و پژوهشی شرکت ملی نفت ایران، در خصوص این موضوع و نحوه بازرسی و رصد اقلامی مانند کمپرسور، پمپ و لوله که قرار است بخشی از آن از خارج از کشور وارد شود خواستار شفاف سازی شدیم.

عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا)  تصریح کرد: تعدادی از شرکت‌ها اظهار کرده‌اند که توتال از شرکت آنها بازدید کرده است و برخی نیز اعلام کرده‌اند که توتال هیچ بازدیدی از شرکت آنها نداشته است، فقط مدارک از آنها خواسته‌اند، گروهی نیز اعلام کردند که توتال نه بازدید کرده و نه مدارکی از آنها خواسته است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 750637

دیگر خبرها

  • کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه
  • اوجی: معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم؛ از توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم
  • قیمت طلا امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت شفاف قبل از مرگ!
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد