Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان در این همایش گفت: نقش حضرت زینب (س) پیام رسانی واقعه کربلا بسیار مهم و کلیدی بود و به خوبی موفق شد قیام اباعبدالله الحسین (ع) را با بیان خطبه غرا زنده نگه دارد.
احمد حیدری افزود: در قیام عاشورا هر کس نقش وظیفه ای برعهده داشت و وظیفه امام سجاد(ع) قبول امامت بعد از واقعه کربلا بود و به خواست خدواند در جنگ شرکت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: حضرت زینب ( س) بعد از واقعه کربلا مهمترین رسالت را برعهده داشتند و موفق شدند پیام عاشورا را به گوش همگان برسانند.
حیدری گفت: حضرت زینب (س) رسالت اطلاع رسانی را به خوبی ایفا کردند و اگر وی در واقعه کربلا حضور نداشت شاید قیام امام حسین ( ع) به خوبی تبیین نمی شد.
وی ادامه داد: زنان در جمهوری اسلامی بعد از دفاع مقدس وظیفه خطیری برعهده دارند تا پیام امام راحل را برای نسل جدید بازگو و آنها را با آرمانهای شهدا آشنا کنند.

در ادامه گروه تعزیه خوانی المهدی از بندرگاه بوشهر به اجرای تعزینه خطبه خوانی حضرت زینب در جمع اسرای شام پرداختند و بیش از 1000 نفر از علاقه مندان این برنامه فرهنگی و معنوی را مشاهده کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • خوش آن گروه که هستند با امام بقیع
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان
  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر