Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@18:13:51 GMT

مصرف‌ چای ایرانی رو به افزایش است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۸۸۰۵

خرداد:رییس سازمان چای کشور گفت: اقبال مصرف‌کنندگان از چای ایرانی رو به افزایش است.
‌به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، محمدولی روزبهان با اشاره به اینکه ارکان تولید چای شامل دو رکن اصلی کشاورز و صاحبان صنایع چای‌سازی هستند که لازم و ملزوم یکدیگرند، گفت: نمودار تولید چای در چند سال اخیر سیر صعودی داشته و در سال 95 بیشترین مقدار تولید یعنی 31 هزار تن چای خشک استحصال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اقبال مصرف‌کنندگان از چای ایرانی رو به افزایش است و بازگشت روحیه نشاط و امید ایجادشده را، برای توسعه صنعت چای لازم دانستند.
روزبهان خاطرنشان‌ کرد: به‌منظور بررسی میزان خرید کمی و کیفی برگ سبز چای انجام شد.
رئیس سازمان چای کشور با صاحبان صنایع صحبت و از چایکاران دعوت کرد، تا با نهایت دقت، نسبت به برداشت باقیمانده برگ سبز چای خود در روزهای پایانی برداشت اقدام کنند، تا مدیران کارخانجات چای‌سازی بتوانند همچون سال گذشته چای کیفی و مناسب تولید کنند. برچسب ها: چای ایرانی ، رییس سازمان چای کشور ، محمدولی روزبهان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم