Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی امتداد نیوز،  سعید مقیسه مدیر کل بازار محتوای سازمان صدا و سیما و نماینده معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما در رابطه با اقدامات این معاونت گفت: معاونت فضای مجازی صداوسیما انجام ماموریت خود و تاثیر گذاری در فضای مجازی را  از روشهای گوناگونی همچون تولید ویژه محتوا ،برقراری سرویس‌های مختلف انتشار در رسانه‌های مجازی و تلویزیون‌های تعاملی IPTV ،  ایجاد بازار محتوا و تجمیع و فرآوری اطلاعات و محتوای صوتی و تصویری به منظور تسهیل و تسریع تولید و حمایت حقوقی و اقتصادی و رسانه ای از تولید کنندگان آثار فاخر ،برگزاری جشنواره های مستقل محتوا محور یا سرویس محور ،مشارکت و تاثیرگذاری در شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی  پیگیری کرده و در جشنواره های معتبرمشارکت و نقش آفرینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا در رزمواره مدافعان حرم بخشی با عنوان فضای مجازی در نظر گرفته شده که معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما مسئولیت این بخش اعم از داوری و تامین جوایز را به عهده دارد . مقیسه دریافت آثار این رزمواره را در ۵ محور عنوان کرد که عبارتند از:  شبکه های اجتماعی ،سایت و وبلاگ ،نرم افزارهای کاربردی ،طرح و تصاویر گرافیکی وپادکست .

وی با بیان اینکه این آثار می‌تواند دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم السلام یا امنیت ملی یا دفاع از مظلوم یا توسعه فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت یا دیگر وجوه مرتبط باشد گفت: این بخش برای حضور تولید کنندگان حرفه‌ای و دست اندرکاران سازمانی هنرمندان و فعالان حوزه مدافعان حرم تخصیص یافته است. لذا در ملاک های داوری به جذابیت موضوع و بکر بودن سوژه ، پرداخت متفاوت به موضوع ، بهره گیری از قالب‌های خلاقانه و در نهایت به کیفیت فنی استاندارد توجه خواهد شد .

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران

روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران هشدار داد.

این روزنامه نوشت: امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخداد‌های اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آن‌ها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان سازی‌های مصنوعی شوند این روز‌ها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

دیگر خبرها

  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد