Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نهم بوندس لیگا با صدرنشینی دورتموند به پایان رسید ولی بایرن مونیخ توانست فاصله 5 امتیازی اش با این تیم را جبران کند و اکنون تنها تفاضل تعیین کننده رتبه دو تیم است.

طرفداری - در هفته نهم بوندس لیگا، لئون گورتسکا به درخشش خیره کننده اش ادامه داد، بایر لورکوزن یک نیمه رویایی مقابل گلادباخ سپری کرد و ماریو گوتسه سالگری ویژه را در دورتموند جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعداد و ارقام هفته نهم بوندس لیگا به شرح زیر هستند.

1
برای اولین در تاریخ حضور آگزبورگ در بوندس لیگا این تیم در یک بازی خانگی آگزبورگ در حالی که نیمه اول را به نفع خود به پایان رسانده بود در نیمه دوم نتیجه را واگذار کرد.

2
این هفته فقط تیم در بیرون از خانه برد کسب کردند و این عدد در این فصل کمترین میزان را نشان می دهد.

3
لئون گورتسکا برای اولین بار در بوندس لیگا در 3 بازی پیاپی موفق به گلزنی شد.

4
بایر لورکوزن برای چهارمین بازی متوالی بدون باخت ماند (2 برد و 2 مساوی)، اتفاقی که فصل گذشته هرگز رخ نداد.

4
لایپزیش 4 بازی آخر خود را با برد پشت سر گذاشته و در بین تیم های بوندس لیگا در 4 هفته اخیر بهترین عملکرد را داشته است.

5
وولفسبورگ در پنجمین بازی اش تحت هدایت مارتین اشمیت دوباره در کسب برد ناکام ماند و پنجمین تساوی اش را کسب کرد. قبل از این در تاریخ بوندس لیگا این اتفاق فقط برای یورگ برگر سرمربی کلن در سال 1991 افتاده بود و اکنون این دو سرمربی در این رکورد برابر هستند.

5
برای دومین بار در تاریخ باشگاه لورکوزن، بازیکنان این تیم در یک نیمه موفق به زدن 5 گل شدند. قبل از این در برد 9-1 مقابل اولم در مارس 2000 این اتفاق افتاده بود.

6
برای اولین بار در این فصل در بازی های یک هفته داوران شش بار اعلام ضربه پنالتی کردند. در بازی فرایبورگ و هرتابرلین 3 ضربه پنالتی اعلام شد که این هم برای اولین بار در این فصل در یک بازی اتفاق می افتاد.

7
یوئل پوهیانپالو مهاجم فنلاندی لورکوزن هفتمین گلش در بوندس لیگا به عنوان بازیکن ذخیره را برای این تیم به ثمر رساند. در تاریخ باشگاه لورکوزن تنها دیمیتار برباتوف به عنوان بازیکن ذخیره گل های بیشتری به ثمر رسانده است (8 گل).


یری پاولنکا دروازه بان وردربرمن در بازی مقابل کلن 9 سیو انجام داد و در بین دروازه بان های این فصل بوندس لیگا رکورددار شد.

13
نیکلاس فولکروگ در 13 دقیقه اندازه 31 بازی قبلی اش در بوندس لیگا گلزنی کرد. مهاجم هانوفر موفق شد دو بار در دقایق پایانی دروازه آگزبورگ را باز کند. این دو گل نخستین گل های فولکروگ برای هانوفر در بوندس لیگا بودند.

14
هوفنهایم در تمامی 14 بازی خارج از خانه اش در سال 2017 موفق به گلزنی شده است و این در تاریخ این باشگاه در بوندس لیگا بی سابقه است.

17
جیدون سانچو هافبک جوان دورتموند تبدیل به جوان ترین بازیکن این فصل بوندس لیگا شد. سانچو در کنار یان فیته آرپ مهاجم هامبورگ تنها بازیکن های متولد هزاره جدید هستند که در بوندس لیگا به میدان رفته اند با این تفاوت که سانچو 4 ماه جوان تر است.

18
بایرن مونیخ هفمین برد متوالی اش مقابل هامبورگ را کسب کرد و برای هجدهمین بازی متوالی برابر دایناسورها بدون شکست باقی ماند.

25
در نیمه دوم بازی دورتموند و فرانفکورت تماشاگران 25 شوت به سمت دروازه ها دیدند. این تعداد شوت در بازی های این فصل بی سابقه بوده است.

100
ماریو گوتسه برای یکصدمین بار با پیراهن دورتموند در بوندس لیگا به میدان رفت و پاس گل دوم تیمش را برای فیلیپ مهیا کرد.

250
آندریاس بک مدافع کنونی اشتوتگارت و سابق هوفنهایم، دویست و پنجاهمین بازی اش در بوندس لیگا را انجام داد.

273
داوید آلابا برای دویست و هفتاد و سومین بار با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفت و با رکورد بیسنته لیزارازو برابر شد.

1365
سون بندر پس از 1365 روز بار دیگر در بوندس لیگا گلزنی کرد. این اولین گل بندر برای تیم جدیدش یعنی بایر لورکوزن بود. 

2048
یانیک هابرر هافبک فرایبورگ دو گل آخرش در بوندس لیگا را مقابل هرتابرلین به ثمر رسانده اما بین این دو گل 2048 دقیقه فاصله بود.
 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی مربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران به جای محمد ربیعی سرمربی این تیم حضور پیدا کرد و در ابتدا اظهار داشت: با توجه به اینکه 5 بازی تا پایان لیگ داریم، هدف اصلی ما این است که از نظر فنی بهترین بازی را اجرا کنیم و بتوانیم بهترین رتبه در جدول به دست بیاوریم. به نظر خودم جز سه تیمی هستیم که در هفت بازی گذشته، با فاصله 4-5 روز بازی کردیم و به همین دلیل سعی کردیم از همه نفرات استفاده کنیم. لیست بازیکنان ما محدود است و اگر مصدوم یا محروم داشته باشیم، مجبور هستیم از بازیکن جوان استفاده کنیم.

او ادامه داد: هفته گذشته ما یک بازیکن 20 ساله در ترکیب اصلی داشتیم و یک بازیکن 18 ساله را به مدت سی دقیقه بازی دادیم. افتخار می‌کنیم و سعی داریم در این مسیر حرکت کنیم اما فعلا لیست نفراتمان همین است. تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد و بهترین نتیجه را بگیریم. متاسفانه برخی اوقات نتایج مطلوب ما نیست و همکاران ما هم به راحتی درباره نتایج دیگران صحبت می‌کنند. این دوستان یادشان باشند که فصل گذشته وقتی مقابل یک تیم ته جدولی یک نتیجه خوب گرفتیم، تماس گرفتند و ما را مربیان باشرف می‌دانستند. این دوستان سعی کنند حواسشان به نتایج تیم خودشان باشد. مطمئن باشند که ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره تقابل با صدرنشین لیگ گفت: ما به جایگاه تیم‌ها نگاه نمی‌کنیم. ما سعی داریم بهترین تصمیم را در نفرات اصلی بگیریم و بهترین نتیجه را بگیریم.

او درباره غایبان تیمش توضیح داد: ما در بازی فردا دو مصدوم داریم که تکلیفشان معلوم نیست و فردا پزشک تیم اعلام خواهند کرد.

ابراهیم صادقی در ادامه تصریح کرد: ما نسبت به بازی فردا تحلیل داریم. می‌دانیم که آنها چه تیمی هستند و توانایی‌های خودمان را هم می‌دانیم. به سراغ بهترین استراتژی خواهیم رفت و همانطور هم که گفتم دو بازیکن ما فردا تکلیفشان مشخص خواهد شد. در مجموع احساس می‌کنم بازی خوبی خواهیم داشت و یک بازی باکیفیت می‌شود.

وی افزود: در هر صورت همه داوران ما تلاش می‌کنند و همه آنها قابل احترام هستند. امیدوار هستم فردا هم یک بازی خوبی ببینیم و آن تیم که لیاقتش را دارد برنده باشد. هواداران بدانند که در نیم فصل دوم 4 پنالتی به ضرر تیم ما گرفته شده که شاید بعضی از آنها هم کارشناسان در آن اختلاف نظر داشتند. 3 پنالتی هم به نفع ما گرفته نشده و ما هم از داوری در نیم فصل اول و دوم ضرر کردیم. آقای ناظمی همین چند هفته قبل در بازی با هوادار، یک بازیکن ما را اخراج کرد و در دقیقه 94 علیه ما پنالتی گرفت. امیدوار هستم فردا روز خوبی داشته باشد و تیمی که لیاقت فنی دارد، برنده باشد.

ابراهیم صادقی در واکنش به صحبت‌های عبدالله ویسی سرمربی فولاد درباره نظارت ارگان‌های امنیتی بر نتایج تیم‌ها در هفته‌های پایانی، گفت: من هم دوست دارم همه بازی‌ها رصد شود و اگر موردی وجود دارد به آن بپردازند. آقای ویسی را خیلی دوست دارم اما یادش باشد که آخر سال گذشته، که مربی صنعت نفت بودند با آقای ربیعی تماس گرفتند و از ایشان بابت برد تشکر کردند و ایشان را آدم باشرفی دانستند.

مربی تیم ذوب‌آهن همچنین به اتفاقات رخ داده در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان میان هواداران تهرانی و اصفهانی واکنش نشان داد و تاکید کرد: همیشه هواداران قابل احترام هستند و آنها هستند که بازی را جذاب می‌کنند.. من در تیمی بازی کردم که هوادار نداشته اما همیشه بازی در مقابل تیم‌های پرهوادار برای من لذت‌بخش بوده. این برای همه بازیکنان جذاب است اما امیدوار هستم تنشی وجود نداشته باشد و از بازی لذت ببرند.

صادقی درباره نتایج فوق‌العاده ذوب‌آهن در بازی‌های خارج از خانه گفت: در این مورد استراتژی مناسبی داریم و فردا انشالله با انتخاب همه نفرات نهایی می‌شود. انشالله که بتوانیم این روند و این آمار را حفظ کنیم.

او در پایان با اشاره به وضعیت سایپا گفت: من سال‌های زیادی در این تیم بازیکن یا مربی بودم اما بعد از آن جدا شدم و اکنون تمرکزم روی تیمی است که در آن کار می‌کنم.

دیگر خبرها

  • فلش بک: حمایت هواداران دورتموند از ادین ترزیچ پس از ناکامی در کسب مقام قهرمانی در هفته پایانی بوندس لیگا / فیلم
  • سردار: من را نخواهند، زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم‌!
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!