Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@23:59:14 GMT

دولت بی سابقه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۴۸۸۰

دولت بی سابقه‌ها

جناب آقای روحانی بنظرم دولت جنابعالی را باید دولت بی‌سابقه‌ها نامید دولتی بی‌سابقه در هجمه‌های وسیع علیه ارکان نظام، بی‌سابقه در هجوم بیرحمانه علیه سپاه، بی‌سابقه در دادن وعده‌های سراب‌گونه و بی‌سابقه در فساد و حقوق‌های نجومی و بی‌سابقه در رکود. گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، * جناب آقای روحانی بنظرم دولت جنابعالی را باید دولت بی‌سابقه‌ها نامید دولتی بی‌سابقه در هجمه‌های وسیع علیه ارکان نظام، بی‌سابقه در هجوم بیرحمانه علیه فعالیت‌های سپاه، بی‌سابقه در دادن وعده‌های سراب‌گونه و بی‌سابقه در فساد و حقوق‌های نجومی و بی‌سابقه در رکود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ برپایه دفاع از استقلال کشور و مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان در راستای تحقق امر ظهور حضرت حجّت (عج) به رهبری امام خمینی (ره) صورت گرفت و از همان ابتدا با دشمنی‌های فراوانی همچون فتنه ضدانقلاب داخلی، جدایی طلب‌ها و دشمنان خارجی رو به رو و متحمل یک جنگ تمام عیار ۸ ساله از طرف استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای اش شد که با لطف خدا و دفاع جانانه مردم دیندار و غیور کشورمان حتی یک وجب از خاکمان نیز جدا نشد؛ لیکن بیش از ۲۰۰ هزار تن از بهترین جوانانمان را از دست دادیم و عده زیادی هم اسیر و به درجه جانبازی نائل گشتند.
تمامی این مسائل هزینه‌های سنگینی برای یک انقلاب نوپا بود، اما از آنجا که اگر در راه خدا با توکل و ایستادگی حرکت کنیم، خداوند از دل تهدیدات برایمان فرصت آفرینی می‌کند، این مشکلات، ثمراتی هم داشتند.
انقلاب اسلامی توانست از تمامی این فراز و نشیب‌ها تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با التزام عملی به آیه شریفه اِن تَنصُرُاللهَ یَنصُرکُم با سرفرازی عبور کند واکنون در زمینه‌های مختلف در زمره‌ی قدرتهای منطقه و جهان قرار گیرد.
حال در دومین دوره ریاست جمهوری حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور کشورمان شاهد زبان‌درازی و توهین‌های رئیس جمهور آمریکا علیه کشورعزیزمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شریفمان بودیم.
آقای رئیس‌جمهور!یادتان هست روزی عده‌ای از اطرافیان و هم حزبی‌های شما اعتقاد داشتند که آمریکا، کدخدای جهان است و حرفش حرف است و در دنیا دارای آبروست و از این قبیل توجیهات؛ حال کجایند تا چهره واقعی استکبار و پنجه‌های فولادی که از زیر دستکش مخملی‌اش بیرون زده است را ببینند؟!آیا به یاد دارید رهبرانقلاب چندبار ذکر فرمودند که آمریکا بدعهد است و برسر قول و قرار خود نمی‌ماند؟
رئیس جمهور فاسد و بی ادب آمریکا نشان داد نه تن‌ها از تاریخ جهان بی اطلاع است بلکه از تاریخ کشور خود نیز مطلع نیست. رئیس جمهور جاهل کشوری که چندصد سال قبل با کشتار بومی‌های سرخ‌پوست ساکن در مناطق مختلف آن شکل گرفت و رفتار‌های نژاد پرستانه در لایه‌های طبقات اجتماعی آن رسوخ کرده و هرجای دنیا که ظلمی صورت گیرد ردی از این کشور یا اذناب پست آن مشهود است. با این وجود امروز رئیس جمهور چنین کشوری مردم شریف ایران را که چندین هزارسال است که با قومیت، گویش و ادیان مختلف درکمال صلح، برابری و برادری در کنار هم زندگی می‌کنند و سپاه پاسداران عزیز را که همواره یاور مظلومان بوده است را به تروریست بودن محکوم می‌کند.
و اما چند گلایهآیا سخنان و هجمه‌های مکرر جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری منتخب و قانونی ملت ایران در طول دوران ریاست جمهوری جنابعالی علیه سپاه‌پاسداران‌انقلاب‌اسلامی که نمونه‌ای از آن را در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ شاهد بودیم، درگستاخی ترامپ علیه سپاه بی‌تاثیر نبود؟
مگر نه‌اینکه ذات استکبار، تکبر و زورگویی است و طبق فرمونده رهبر معظم‌انقلاب ما هرچه قدم عقب بگذاریم او یک قدم جلو می‌آید؛ ما در دوره ریاست‌جمهوری جنابعالی چقدر دچار‌عقب‌نشینی از مواضع انقلابی شده‌ایم که رئیس جمهور سبک‌سر، فاسد و کاسب‌مسلک آمریکا در چنین سخنان و رفتار بی‌سابقه‌ای با تهمت‌های بی‌پایه و اساس به توهین و تهمت علیه کشور و مردم عزیزمان می‌پردازد؟
آقای روحانی!بنظرم دولت جنابعالی را باید دولت بی‌سابقه‌ها نامید بی‌سابقه در هجمه‌های وسیع علیه ارکان نظام همچون قوه‌قضائیه و شورای‌محترم‌نگهبان، بی‌سابقه در هجوم بیرحمانه علیه فعالیت‌های سپاه‌پاسداران‌انقلاب‌اسلامی، بی‌سابقه در دادن وعده‌های سراب‌گونه، بی‌سابقه در توجیه، بی‌سابقه در توهین‌های مکرر علیه منتقدان و دلسوزان، بی‌سابقه در عقد قرارداد‌های محرمانه و مطلع نکردن ملت از مسائل کشوری، بی‌سابقه در سیاسی‌بازی و سیاسی‌کاری، بی‌سابقه در فساد، حقوق‌های نجومی و بی‌سابقه در رکود.
آقای روحانی!یادتان می‌آید که چگونه ژست حقوقدان به خود می‌گرفتید و سرمستانه از حقوق‌بین‌الملل سخن می‌گفتید، گویی در کشورمان تن‌ها حقوقدان شما بودید و همه ما از یک دنیای بدوی آمده‌بودیم؟
و درآخر، از شما تشکر می‌کنیم که با مواضع انقلابی و صریح پاسخ سخنان سفیهانه ترامپ را دادید.امیدواریم شما متوجه شده‌باشید که اوباما و ترامپ هرکدام یک روی سکه‌ی استکبار هستند و چیزی که هیچگاه تغییر نمی‌کند خوی جهانخواری آمریکاست و آمیریکا همیشه و در همه دوره‌ها شیطان‌بزرگ است.
مثل همیشه بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل ریشه‌دار انقلابی در کنار انتقادات و پیشنهادهایی که مطرح می‌کند، حمایتش را نیز از رئیس جمهور منتخب و قانونی کشور اعلام و با تمام قوا برای مبارزه با استکبار و حل مشکلات مردم عزیزمان همراه ایشان می‌ماند و از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کند.
ان‌شاءالله هرقدمی که برمی داریم در جهت تحقق ظهور، ولی عصر (عج) باشد.
محمد کامکار- مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرقانتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است