Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@00:55:46 GMT

روی خوش ایرانی ها به چای وطنی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۹۰۳۵

روی خوش ایرانی ها به چای وطنی


 ‌به گزارش جام نیوز، محمدولی روزبهان با اشاره به اینکه ارکان تولید چای شامل دو رکن اصلی کشاورز و صاحبان صنایع چای‌سازی هستند که لازم و ملزوم یکدیگرند، گفت: نمودار تولید چای در چند سال اخیر سیر صعودی داشته و در سال 95 بیشترین مقدار تولید یعنی 31 هزار تن چای خشک استحصال شد.

 

وی افزود: اقبال مصرف‌کنندگان از چای ایرانی رو به افزایش است و بازگشت روحیه نشاط و امید ایجادشده را، برای توسعه صنعت چای لازم دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزبهان خاطرنشان‌ کرد: به‌منظور بررسی میزان خرید کمی و کیفی برگ سبز چای انجام شد.

 

رئیس سازمان چای کشور با صاحبان صنایع صحبت و از چایکاران دعوت کرد، تا با نهایت دقت، نسبت به برداشت باقیمانده برگ سبز چای خود در روزهای پایانی برداشت اقدام کنند، تا مدیران کارخانجات چای‌سازی بتوانند همچون سال گذشته چای کیفی و مناسب تولید کنند.

 

ایسنا

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست ارزیابی اولیه بارندگی‌های اخیر با اشاره به احتمال بارش‌های جدید در استان، بر نظارت و ارزیابی ایمن سازه‌های آبی و خاکی تاکیدکرد و اظهار داشت:خوشبختانه در یک ماه گذشته استان شاهد بارش‌های خوبی بود و همین امر باعث ذخیره آب در سازه‌های آبی و خاکی سطح استان شد.
 وی ادامه داد: با توجه به احتمال بارش‌های جدید نیاز است اقدامات لازم برای ارزیابی، ایمن سازی و تخلیه آب سازه‌های آبی خاکی توسط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صورت گیرد و در این زمینه بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به احتمال حوادث ثانویه در مخاطره بارندگی و سیلاب، افزود: شهرداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید و دستورات لازم برای ایمن سازی آن را ارائه کنند.
مدیرکل بحران در خصوص قنوات و چاه‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل نیز خواستار تسریع در امدادرسانی توسط جهاد کشاورزی شد و گفت کشاورزان، باغداران و مالکان قنوات جهت پیگیری و ثبت خسارت می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی مناطق خود مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟