Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:18:20 GMT

مخاطرات کراک در تکیه‌بر باد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۹۵۹۳

مخاطرات کراک در تکیه‌بر باد

مستند تکیه‌بر باد امشب ۳۰ مهر مخاطبانش را با کراک به‌عنوان رایج‌ترین مواد مخدر و اثرات زیان‌بار آن بر سلامت انسان آشنا می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، «تکیه‌بر باد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد زیدی مجموعه مستندی است که با موضوع مواد مخدر، شیشه، کراک و مواد مخدر صنعتی ساخته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند امشب در گفتگو با حسین حسینیان مقدم متخصص سم‌شناسی بالینی، شاهین شادنیا متخصص سم‌شناسی، سید مهدی صابری متخصص روانشناسی، حسین خلیلی متخصص داروشناسی بالینی و .. به اثرات استعمال کرک بر سلامت افراد می‌پردازد.

«تکیه‌بر باد» در گفتگو با سرتیپ دوم حمیدرضا حسین‌آبادی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و امیدوار رضایی رئیس بیمارستان لقمان نقش پلیس در مبارزه با مواد مخدر و اهمیت هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی برای حل بحران مواد مخدر را بررسی خواهد کرد. کرک ماده‌ای سفید، بی‌بو و تلخ‌مزه است که به دلیل مصرف راحت، پرمصرف‌ترین ماده مخدر صنعتی به شمار می‌رود.

این مستند امشب ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش و فردا ساعت 15 بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

R1427/P1356/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ "نبی اله قاسمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران پلیس خرم آباد دستگیری سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر را درد ستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی ۴ سوداگر مرگ را شناسایی و دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آن ها، یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

گفتنی است در حاشیه این طرح ۲۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901780

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم