Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@18:08:25 GMT

«حلما» در صدر جدول لیگ حافظان مازندران قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۰۰۸۰

«حلما» در صدر جدول لیگ حافظان مازندران قرار گرفت


سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و دبیر اجرایی این طرح قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه هفته‌های سوم تا پنجم لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران طی روز پنجشنبه، 27 مهرماه در محل سالن بصیرت شهرستان بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: با پایان یافتن این هفته از لیگ حافظان و با در نظر گرفتن نتایج به دست آمده، تیم تالیا با کسب 2811 امتیاز، بیشترین امتیاز تیمی طی این هفته را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی لیگ حافظان قرآن کریم ادامه داد: همچنین، تیم‌های حلما با کسب 2730 امتیاز، سدنا با 2714 امتیاز، ستیا با 2706، رمیصا با 1804 امتیاز، آلا با 1540 امتیاز و راحیل با 1115 امتیاز طی این هفته در رتبه‌های دوم تا هفتم بیشترین امتیاز این هفته قرار گرفتند.   

وی اظهار کرد: همچنین، در پایان هفته پنجم مسابقات و با احتساب امتیازات کلی تیم‌ها از ابتدا تاکنون، به ترتیب تیم‌های حلما، سدنا، تالیا، ستیا، رمیصا، آلا و راحیل در رتبه‌های اول تا هفتم جدول لیگ حافظان استان مازندران قرار دارند.   

حسینی تصریح کرد: طی برگزاری این هفته از لیگ حافظان، ابتدا متسابقان به طور تیمی بر روی سن رفته و نسبت به اجرای برنامه خود اقدام کردند و در ادامه به تیم‌هایی که امتیاز بیشتری نسبت به تیم مقابل کسب کردند نیز پنج امتیاز به عنوان جایزه اعطا شد.

یادآور می‌شود، دومین دوره لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود که در بخش تیمی هفت تیم در سه رشته ورزشی طی هفت هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد