Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:22:39 GMT

قدرت فزاینده ایران در دیپلماسی نظامی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۰۶۷۶

قدرت فزاینده ایران در دیپلماسی نظامی

رئیس دفتر رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه دیپلماسی نظامی قدرتمند شده است.

به گزارش مشرق، سردار فروتن رئیس دفتر رئیس ستادکل نیروهای مسلح، طی سخنانی در همایش همدلی و اتحاد ارتش و سپاه که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی تنها معطوف به بخش سلاح و تجهیزات نیست چون دشمنان از این لحاظ بالاتر هستند و چندین برابر ما تخصیص و اعتبار دارند اما آنچه باعث اقتدار ماست اعتقاد و توکل به خدا و وحدت نیروهای مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتش‌ و سپاه در کنار هم هستند و ما باهم رقابت نمی کنیم. ماموریتهای ارتش وسپاه کاملا مجزاست ودر کنار هم هستند.

فروتن گفت: عمده ماموریتهای ارتش معطوف به حفظ تمامیت ارضی است اما در سپاه شاید ۲۰ درصد از ماموریتها به این موضوع اختصاص دارد.

رئیس دفتر رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آقای ظریف (وزیر امورخارجه) دو روز پیش گفت اگر مجموعه نظام ایران نبود، امروز داعش در بغداد و دمشق و اربیل حاکمیت داتش. این هنرنمایی توسط نیروهای نظامی صورت گرفته است.

سردار فروتن افزود: وقتی قرار بود رییس ستادکل به ترکیه برود -بالاخره ترکیه عضو ناتو است- برخی دوستان در وزارت خارجه گفتند اگر کمی سرد برخورد کردند این عادتشان است و ناراحت نشوید اما دیدیم که کاملا گرم و با احترام برخورد کردند و حتی رییس ستادکل ترکیه به یک شهر دیگر برای بدرقه سردار باقری آمد.

وی افزود: ایران در حوزه دیپلماسی نظامی قدرتمند شده است.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان امروز شنبه برای تشییع جنازه فرزندش که بر اثر تصادف جان باخت، به آنکارا ترکیه رفت.

معاون رئیس جمهوری ترکیه از البرهان استقبال کرد.

پیش از این خبرگزاری «دوغان» گزارش داد که محمد عبدالفتاح البرهان، پنج‌شنبه ۱۷ اسفند، در آنکارا پایتخت ترکیه در حال رانندگی با موتورسیکلت خود بود که با یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد و چند متر دورتر از موتورسیکلت خود به زمین پرتاب شد. پسر فرمانده ارتش سودان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

روز گذشته اعلام شد که پسر عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیت سودان چند هفته پس از مجروح شدن او در یک حادثه رانندگی در ترکیه درگذشت.

کد خبر 6096410

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • عاموس گلعاد: السنوار قدرت بیرون کردن اسرائیل از غزه را دارد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت