Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:12:46 GMT

۵ سال زمان تا پایان فرار آب از سد لار

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۰۷۷۱

۵ سال زمان تا پایان فرار آب از سد لار

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده مطالعات لازم برای جلوگیری از فرار آب از سد لار انجام شده و عملیات اجرایی آن نیز به مرحله اجرا در آمده است.

محمدرضا بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که این پروژه در ابتدای کار قرار دارد، اظهار کرد: طبق این پروژه قرار شده که حق آبه تهران به این شهر منتقل شود که برای این مهم ساخت تونل ۳۰ کیلومتری از پایین دست سد و محل فرار آب تا بالای نیروگاه کلان مورد تصویب وزارت نیرو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این طرح در مدت پنج سال اجرا می‌شود و سالانه از فرار ۱۶۰ میلیون مترمکعب آب از سد لار جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران با بیان این‌که سد لار از نظر ساختگاه بسیار خوب است، ادامه داد: اگر با مشکل فرار سالیانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب روبه‌رو نمی‌شد با وجود حجم مخزن ۹۵۰ میلیون مترمکعبی شاید تا ۵۰ سال نیازهای آبی تهران را پاسخگو بود.

بختیاری با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح گفت: به منظور پایان یافتن فرار آب از سد لار نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در پایان رقابت‌های تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان، مینا قربانی از همدان، مهسا نیک‌نفس از اصفهان و زهرا صفری از تهران عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت‌های تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان هم فرشته قدرتی از همدان، آیسان منصور از آذربایجان غربی و حسنی توتونچی از خوزستان در رده‌های نخست تا سوم ایستادند.

مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور