Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن گنبدکاووس گفت: برای ادامه جدول‌بندی, زیباسازی و پارک محله آسیب‌پذیر اسلام‌آباد گنبدکاووس۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که به محض تخصیص این کار اجرایی می‌‎شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, یدالله رضایی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس اظهار داشت: در سال گذشته یک‌هزار و 300 مترمربع جدول‌کشی و 4 هزار و 560 مترمربع آسفالت در محله اسلام‌آباد انجام شده که 300 میلیون تومان به صورت دیون صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس افزود: در ضلع شمالی حاشیه اسلام آباد, زمینی به مساحت یکهزارو 500 مترمربع جهت ایجاد پارک در نظر گرفته شده, اما از بافت و الحاق روستا جدا است و جزء روستا محسوب نمی‌شود.

رضایی تصریح کرد: همه استعلامات لازم جهت الحاق این زمین انجام شده و امید داریم فردا در کمیته تصویب بنیاد مسکن استان به تصویب نهایی برسد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: همه سعی و تلاش ما این است, حداقل در مناطق آلوده, پارک‌هایی که حداقل استاندارد لازم را داشته باشد، احداث کنیم.

سرهنگ سید علی حسینی جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: با توجه به بازدید مشاوران استاندار از مناطق آلوده, مشکلاتی در این مناطق احصاء شد و انتظار می‌رود تا اقدامات انجام شده محسوس, عمقی و اثربخشی لازم را داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس افزود: دفع زباله, عدم نانوایی, نصب سرعت گیر در 2 یا 3 مکان که تصادف منجر به فوت داشتند, اشتغالزایی و کارآفرینی, جمع‌آوری پاتوق و خانه‌های عرضه موادمخدر از جمله مشکلات این محلات است.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: روحانی توانمند و با ظرفیت بالا و مستقر در محله اسلام آباد می تواند نقش به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی, در پیگیری مصوبات انجام شده در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر جدیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم

چون مناطقی مانند شهرستان زیرکوه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

نرجس رخشانی، فعال حوزه تعلیم و تربیت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: پس از جاری شدن سیل دسترسی‌ها به مرکز شهرستان زیرکوه یعنی شهر حاجی‌آباد که محل برگزاری کنکور بود از بین رفت و تخریب شد. قرار است در دو تا سه هفته آینده آزمون مجدد برگزار شود.

وی افزود: ۱۳۷ نفر از داوطلبان مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه سر جلسه کنکور غایب بودند که از این تعداد ۹۵ درصد به دلیل سیل نتوانستند به آزمون برسند. چون این منطقه محروم محسوب می‌شود، یکی از امید‌های اصلی مردم این منطقه موفقیت در کنکور است.

رخشانی افزود: به همین دلیل لازم است سهمیه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شود، چون خیلی از این افراد حتی با کمک ارتش و سپاه با تاخیر توانستند خودشان را به آزمون برسانند. در نتیجه با استرس زیادی مواجه بودند و اوضاع خوبی نداشتند و حتی از شب قبل به دلیل بارش‌ها استرس داشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دیروز فقط در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی به علت وقوع سیل بسیار شدید برگزار نشد.

به گفته پورعباس تعدادی داوطلب با وجود تلاش نیرو‌های امدادی به حوزه امتحانی نرسیدند. او ادامه داد: این نوید داده می‌شود با هماهنگی صورت گرفته در سه هفته آینده آزمون اختصاصی مجدد از داوطلبان آن منطقه گرفته شود تا حقی از کسی تضییع نشود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان