Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، سید علی زمزم در جلسه برنامه‌ریزی مراسم نکوداشت پروفسور احمد کامیابی مسک گفت: نکوداشت پروفسور کامیابی در راستای صیانت از مرزهای علم و اندیشه برگزار می‌شود، چرا که خراسان جنوبی زادگاه چندین پدر علوم مختلف است اما متأسفانه هنوز برخی از این چهره‌ها به خوبی معرفی نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پروفسور کامیابی مسک از جایگاه علمی بالایی برخوردار است، بیان کرد: ما نیز موظف به پاسداشت مفاخر استان خود هستیم پس بی‌شک برپایی چنین نکوداشت‌هایی تلاش همه مسوولان را می‌طلبد.

زمزم با اشاره به اینکه این مراسم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بنیاد نخبگان استان برگزار خواهد شد، یادآور شد: این مراسم صبح روز پنج شنبه ١١ آبان ماه سال‌جاری با حضور وی و دانشگاهیان، هنرشناسان و فرهنگ محوران استان در محل آمفی تئاتر علامه فرزان این اداره کل برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی حجت عباسی به عنوان فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) معارفه شد.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: وجود دو مؤلفه امنیت و سلامت، نعمت است.

طالبی گفت: اگر قدر دان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را از دست داده‌ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و … افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گفته وی خراسان جنوبی با ارزیابی‌های کشوری در همه مؤلفه‌های امنیتی با وجود داشتن کویر گسترده، وسعت و پراکندگی از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است که با تلاش نیروهای نظامی، دفاعی و امنیتی کسب شده است.

وی یادآور شد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌ها نظامی وجود دارد که خدا را در این راستا شاکریم.

گفتنی است وی در این مراسم از زحمات امیر ارسلان پرویز قدردانی و برای حجت عباسی فرمانده جدید پدافند هوایی شرق آرزوی موفقیت کرد.

امیر ارسلان پرویز فرمانده سابق پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (ص) نیز در این مراسم گفت: در دوران خدمت روحیه جهادی را در حوزه مأموریتی ترویج کردم.

وی بیان کرد: از خدمت در بیرجند خاطرات شیرینی دارم و در واقع گوشه‌ای از قلب خودم را در بیرجند می‌گذارم.

پرویز یادآور شد: همه تلاش ما بر این است که وظیفه خود یعنی حراست از آسمان ایران عزیز را به خوبی و درستی انجام دهیم.

کد خبر 6091699

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است