Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس- استقلال، شهرآورد حساس پایتخت همیشه با حواشی و نگرانی هایی همراه بوده است. دربی 85 شاید یکی از مهم ترین دربی های این چند سال اخیر باشد، چرا که تیم فوتبال پرسپولیس پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جبران است و از طرفی دیگر آبی های قعر نشین سعی دارند با هدایت شفر آلمانی شهرآورد را پیروز شوند تا اوضاع بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با محرومیت وریا غفوری و مصدومیت خسرو حیدری تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی با مشکل در خط دفاعی مواجه هستند. حیدری کاپیتان استقلال با برخوردی که با بازیکن نساجی در محوطه جریمه داشت از ناحیه ابرو دچار شکستگی شد و احتمالاً دربی را از دست خواهد داد؛ غیبت حیدری می تواند خیلی برای آبی ها مشکل ساز شود، چرا که از طرفی دیگر وحید امیری دونده و خط حمله سرخابی ها می تواند زهردار تر از همیشه عمل کند. البته گفتنی است؛ کاپیتان آبی ها روز گذشته در تمرینات حاضر شد و در آخرین اظهاراتش عنوان کرد می تواند برای دیدار با پرسپولیس به مبدان برود.

پزشک استقلال نیز در این خصوص عنوان کرده حیدری مشکل خاصی ندارد و به احتمال فراوان به شهرآورد خواهد رسید. استقلال و پرسپولیس تهران، پنج شنبه (4 آبان ماه 96) در ورزشگاه آزادی هشتادوپنجمین دربی پایتخت را برگزار خواهند کرد.

601

فوتبال شهرآورد پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان آسیا محرومیت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت