Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:34:39 GMT

میرزاپور: دربی، روز پرکار دروازه‌بان استقلال است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۱۰۹۹

میرزاپور: دربی، روز پرکار دروازه‌بان استقلال است

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال پیش بینی کرد پرسپولیس با نتیجه دو بر یک استقلال را شکست می دهد.

ابراهیم میرزاپور در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره نبرد شماره 85 استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: همیشه دربی استقلال و پرسپولیس حساسیت های خاص خود را دارد. در این مسابقه تیمی که بالای جدول است و تیمی که پایین جدول است، هیچ فرقی با هم ندارند و جذابیت این مسابقه نیز به حساسیتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد: برای بازی روز پنجشنبه با اینکه استقلال در جدول شرایط بدتری نسبت به پرسپولیس دارد؛ اما از پیش بازنده نیست. پرسپولیس هم نمی تواند راحت استقلال را شکست دهد.
دروازه بان سابق تیم ملی از حسرت بزرگ خود در دوران فوتبالی اش می گوید: همیشه آرزو داشتم در دربی پایتخت بازی کنم. بعد از جام جهانی 2006 من هم از استقلال و هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم؛ اما شرایط برای حضورم در یکی از این دو تیم مهیا نشد. همیشه گفته ام که آن زمان باید یکی از این دو تیم را انتخاب می کردم و شیرینی بازی در دربی به رزومه ام اضافه می شد.


میرزاپور درباره دروازه بان های استقلال و پرسپولیس در دربی تاکید کرد: بیرانوند در دو سال گذشته عالی در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی کار کرده است. با اینکه چند مسابقه است افت داشته و این شرایط برای هر دروازه بانی طبیعی است؛ اما یکی از مهره های کلیدی دربی خواهد بود. از این رو سیدحسین حسینی دروازه بان جوان استقلال که جایگزین رحمتی شده، در چند بازی گذشته کیفیت خوبی را ارائه کرده و فقط شاید چون بازی اولش در دربی است، کمی استرس داشته باشد و تحت تاثیر جو مسابقه قرار بگیرد.


وی افزود: با تمام شرایط من فکر می کنم سیدحسین حسینی روز سخت و پرکاری داشته باشد. او دروازه بان خوبی است و اگر بر استرسش غلبه کند، روز خوبی را پشت سر می گذارد.


میرزاپور در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه استقلال و پرسپولیس گفت: من فکر می کنم پرسپولیس دو بر یک برنده خواهد شد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته تمرین کرد و با این شرایط ممکن است امروز ریسک حضور در دیدار با سپاهان را بپذیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت:‌ «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش  بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم