Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@06:45:36 GMT

تاثير دارو در مشکلات جنسي زنان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۱۹۴۹

تاثير دارو در مشکلات جنسي زنان

خبرگزاري آريا -

محققان با مطالعه روي 50 زن آنها را به طور اتفاقي به 2 گروه تقسيم کردند و به گروهي از آنها دارونما و به گروهي ديگر داروهاي درمان‌کننده مشکلات جنسي دادند.
در طي 12 هفته درمان حتي زناني که داروي خود را مصرف نکرده بودند، بهبودي معني‌داري در مشکلات جنسي خود پيدا کرده بودند بهبودي دلخواه در برخي زنان بعد از يک ماه ايجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دليل اين بهبودي صحبت در مورد مشکلات جنسي بود. به گفته محققان تمرينات ذهني با شرکت زنان در کارآزمايي دليل بهبودي در گروهي از زنان بود که دارونما دريافت کرده بودند.
در اين بررسي هنگام صحبت زوجين با درمانگر، اين زنان و همسرشان روي زندگي زناشويي خود بيشتر تمرکز مي‌کردند. سال‌هاي متمادي داروي وياگرا درماني براي درمان اختلالات جنسي مردان بود. اما هنوز داروي خاصي براي درمان مشکلات جنسي زنان وجود ندارد.
منبع : salamatiran.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # عربستان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو