Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت كشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه مرجع اصلی آموزش‌های قرآنی در كشور مؤسسات هستند، گفت: نهادها و دستگاه‌ها هر كدام بودجه‌های خودشان را دارند و ساختار آن‌ها باید ستادی، پشتیبانی و سیاستگذاری در این مبحث باشد تا اجرا لذا این است كه می‌گوییم كه مؤسسات مردمی كارهای اجرایی و آموزشی را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال 94 هیچ بودجه‌ای به حوزه قرآنی اختصاص نیافت

وی به وضعیت تخصیص بودجه به مؤسسات قرآنی اشاره كرد و گفت: در سال 94 كل اعتباری كه به حوزه قرآنی در كشور اختصاص داده شد، صفر ریال بود و در سال 95 نیز از 200 میلیارد تومان مصوب مجلس شورای اسلامی تنها 10 میلیارد تومان محقق شد یعنی حدود 5 درصد كه تقریباً هیچ بود.

سال گذشته تقریباً به هر مؤسسه 100 هزار تومان رسید!

محمدی ادامه داد: از این مبلغ مقداری به نهادهای مختلف رسید كه در این راه هزینه كرده بودند و شاید نهایتاً 500 میلیون تومان به تمام مؤسسات قرآنی كشور رسید كه اگر تعداد 5 هزار مؤسسه در كشور را لحاظ كنیم، یعنی به هر مؤسسه تقریباً 100 هزار تومان بودجه قرآنی رسیده است و این یعنی هیچ.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت كشور با بیان اینكه ما هنوز نسبت به بودجه قبل 100 میلیارد تومان عقب‌ماندگی داریم، ابراز امیدواری كرد كه حداقل امسال 100 میلیارد تومان مصوب بودجه‌های قرآنی كشور محقق شده و به دست مؤسسات قرآنی برسد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست