Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی،سعید سبحانی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل استان، با اشاره به اینکه چهار منطقه مهران، چذابه، شلمچه و خسرویه برای خروج مسافران کربلا مشخص شده است، اظهار کرد: زائران خراسان شمالی باید توسط ناوگان حمل و نقل به مرز مهران منتقل و سپس از آنجا به کربلا سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : البته زمزمه هایی نیز وجود دارد که مرز مهران عوض و زائران خراسان شمالی از طریق یکی از سه مرز مذکور دیگر سفر کنند . سبحانی ادامه داد : تمام زائران از طریق سامانه سماء اقدام به اخذ ویزا می کنند و سپس می توانند با مراجعه به شرکت های مسافربری و با انعقاد قرارداد اقدام به سفر کنند.
وی اظهار کرد : در آن زمان اگر برای جابجایی سایر مسافران خراسان شمالی به دیگر نقاط کشور با کمبود ناوگان مواجه شدیم، شرکت های مسافربری از سایر استان ها اقدام به تامین اتوبوس می کنند .

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود