Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@06:29:16 GMT

بازسازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در سال جاری

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۴۱۹۹

بازسازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در سال جاری

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: در سال جاری حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تعمیر و بازسازی شده است.

محمد علی احمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: عمر مفید اتوبوس ها ۱۰ تا ۱۳ سال است، از این رو اتوبوس هایی که فرسودگی و آلایندگی دارند و امکان بازسازی در آنها وجود ندارد، از چرخه حمل و نقل عمومی شهر حذف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای اقتصاد مقاومتی، تلاش کرده ایم نهایت بهره برداری از اتوبوس هایی که از نظر آلایندگی ضرری برای شهروندان ندارند، را داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امسال تعداد ۶۰ دستگاه اتوبوس فرسوده و غیر قابل تعمیر از رده خارج شده اند، تصریح کرد: در سال جاری حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در واحد بازسازی اتوبوسرانی اصفهان تعمیر و بازسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کیفیت اتوبوس های شهر اصفهان نسبت به ۲ سال گذشته کیفیت بهتری پیدا کرده و آلایندگی کمتری دارند.

احمدی با تاکید بر اینکه در شهر اصفهان با استفاده از اتوبوس های گازسوز سعی بر جلوگیری از تولید آلاینده ها در شهر داریم، گفت: هر چه تعداد بیشتری از اتوبوس های جدید وارد شهر شود، اتوبوس هایی که کیفیت پایینی دارند، از رده خارج می شود.

وی اظهارکرد: در حال حاضر اصفهان نسبت به سایر کلانشهرها در وضعیت مطلوبی قرار دارد به طوری که هم اکنون بیش از ۵۰ درصد  اتوبوس های شهر اصفهان، از نوع اتوبوس های با کیفیت و کولر دار هستند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع این جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند که افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: نکته مهم و قابل تأمل در آمار جان باختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده، ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جان باختگان راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملاً مشخص است.

سرهنگ خوشوقت، افزود: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

کد خبر 6097047

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری