Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سردار ابوالقاسم فروتن رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در همایش «ارتش و سپاه با محوریت وحدت، همدلی و همبستگی»، اظهار داشت: استکبار جهانی امروز در حوزه تجهیزات، عده و عُده، تخصیص اعتبارات و توسعه نظامی از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است.

وی افزود: اما آنچه که عامل برتری ماست، ایمان قوی نیروهای مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتصال به قدرت بی انتهای الهی تمامی قدرت‌های پوچ دنیایی را محو خواهد کرد.

سردار فروتن ادامه داد: وقتی قرار بود رییس ستادکل به ترکیه برود، با توجه ترکیه عضو ناتو است برخی دوستان در وزارت خارجه گفتند اگر کمی سرد برخورد کردند این عادتشان است و ناراحت نشوید اما دیدیم که کاملا گرم و با احترام برخورد کردند و حتی رییس ستادکل ترکیه به یک شهر دیگر برای بدرقه سردار باقری آمد.

وی بیان داشت: این تبلور تجمیع قدرت نیروهای مسلح است که سبب شده نظام ما در دیپلماسی دفاعی قدرتمندانه عمل کند.

سردار فروتن با تاکید بر توانمندی‌های کشور در دیپلماسی دفاعی گفت: برای اولین بار است که در حوزه دفاعی، پروتکلی میان دو کشور طراحی و به امضا می‌رسد.  این‌ها بیانگر قدرت نرم افزاری ایجاد شده و افزایش آن در سطح نیروهای مسلح علاوه بر قدرت سخت افزاری است.

رئیس دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رقابت میان ارتش و سپاه معنا ندارد، افزود: بخش اعظم ماموریت‌های ارتش و سپاه متفاوت است و ارتش بیشترین ماموریت را در حفظ تمامیت ارضی کشور عهده‌دار است و شاید ۲۵ درصد ماموریت‌های ارتش و سپاه همپوشانی داشته باشد.

true برچسب ها : ابوالقاسم فروتن ستاد کل نیروهای مسلح وزارت امور خارجه ایران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر، «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» که با حضور سران کشورها و سیاست گذاران اقتصادی کشورهای مختلف جهان در عربستان برگزار می‌شود به ریاض سفر کرده است.

کد خبر 6090596 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند