Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ایلام گفت: وضعیت زیرساخت‌های شهر ایلام فاصله زیادی با شاخصه‌های شهرهای برخوردار دارد.

به گزارش خبرنگار آنا، طالب صادقیان در دیدار با اعضای هیات رئیسه واحد ایلام تصریح کرد: «اعتبارات دولتی و درآمدهای شهرداری ایلام برای ارتقای زیرساخت‌های شهر ایلام جوابگو نیست و باید به سمت جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر ایلام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی بیان کرد: «اقدامات صورت گرفته در شهر ایلام با سایر مراکز استان‌های کشور قابل‌ مقایسه نیست و مردم باید روزبه‌روز شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات در شهر و زیرساخت باشند و زمان بهره‌برداری پروژه‌ها طوری باشد که مشمول زمان نباشد و در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.»

وی گفت: «شهر بدون ترافیک، فضای سبز کافی، مبلمان شهری مناسب، زیرساخت‌های استاندارد و کافی و درمجموع شهری بانشاط بر اساس پیشینه‌های تاریخی ایلام انتظار به‌حق شهروندان است.»

شهردار ایلام بیان کرد: «در کلان‌شهرها و شهرهای بزرگ کشور شهرداری‌ها درآمدهای جانبی بسیاری دارند و در برخی موارد مشکل هزینه کردن اعتبارات و درآمدها دارند ولی در شهر ایلام متأسفانه منابع درآمدی بسیار کم است و باید کمک‌های دولتی و بخش خصوصی به شهرداری بیشتر شود.»

صادقیان گفت: «استفاده از خرد جمعی برای حل مشکلات شهر ایلام امری ضروری است و باید جامعه دانشگاهی استان ایلام کمک‌کار شهرداری و شورای شهر ایلام باشند.»

شهردار ایلام تصریح کرد: «شهرداری ایلام آماده همکاری و استفاده از ظرفیت تمام ارگان‌ها، نهادها، ادارات و بویژه مراکز دانشگاهی استان برای رضایت‌مندی شهروندان و ساخت شهر ایلام است.»

وی گفت: «اعتماد مردم فقط از طریق خدمت‌رسانی بر اساس خرد جمعی کسب می‌شود.»

در این دیدار شهریار عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام‌ مهدی همتی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه با اعلام آمادگی برای کمک به شهردار جدید ایلام خواستار همکاری بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و شهرداری شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد