Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:52:17 GMT

توسعه و عمران شهر خلخال شتاب می گیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۳۶۶۰

توسعه و عمران شهر خلخال شتاب می گیرد

اردبیل - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر خلخال با اشاره به فعالیت شهردار منتخب این شهر تا چند روز آینده گفت: به زودی روند توسعه و عمران این شهر رونق می گیرد.

بلال نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صدور حکم شهردار جدید خلخال در مراحل پایانی بوده و با نهایی شدن حکم خانم جوادی وی به عنوان شهردار جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با انتقاد از دخالت بی مورد برخی افراد سود جو و فرصت طلب در اقدامات شورای اسلامی شایعات مربوط به کنار کشیدن شهردار منتخب و یا توقف کار صدور حکم شهرداری وی در استانداری اردبیل را تکذیب کرد.
او گفت: انتخاب شهردار جدید برای اداره امور شهرداری خلخال از وظایف ذاتی و قانونی اعضای شورای اسلامی شهر خلخال است.
نوری اظهار کرد: شهردار جدید و منتخب از بین 30 نفر نامزد تصدی پست شهرداری خلخال و با دقت تمام از سوی شورای اسلامی این شهر گزینش و برای صدور حکم به استانداری اردبیل معرفی شده و شورا پس از آغاز بکار شهردار جدید با تمام توان در دستیابی به اهداف توسعه و عمران شهری از شهردار منتخب خود حمایت خواهد کرد.
وی گفت: در حال حاضر ادامه کار عمران شهری از سوی سرپرست موقت شهرداری از وظایف ذاتی شهرداری خلخال بوده و کارهای عمرانی شهر تا زمان روی کار آمدن شهردار جدید در هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر خلخال افزود: با پایان یافتن روکش آسفالت خیابان ها ومعابر اصلی شهر هم اکنون کار خط کشی مسیرهای عبور پیاده آغاز شده و تمام مسیرهای پرتردد با استفاده از رنگ گرم خط کشی می شود.
وی با بیان اینکه در آسفالت جدید خیابان ها و معابر شهر سرعت گیرها و سرعت کاه های معابر برچیده شده گفت: در گذشته سرعت گیرهای ایجاد شده در مسیر خودروها جز ایجاد خسارات مالی برای رانندگان خودروها و ایجاد ترافیک های ناخواسته عایدی برای شهروندان نداشته و قرار است پس از پایان آسفالت خیابان ها از سرعت گیرهای پلاستیکی استاندارد در حد محدود و برای معابر پرتردد استفاده شود.
چندی پیش فاطمه جوادی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر خلخال بعنوان نخستین شهردار زن شهرداری 85 ساله این شهر انتخاب شد.
فاطمه جوادی دارای مدرک دکترای زمین شناسی پیش از این مشاور استانداراردبیل در امور معادن بود.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان گفت: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با اشاره به سالروز تاسیس شوراها اظهار کرد: یکی از زیبایی‌های جمهوری اسلامی، مردم سالاری است و مصداق بارز آن شوراها است.

وی افزود: در هر دوره شورایی، منتخبان مردم چهار سال در خدمت آن‌ها هستند و با انتخاب شهردار که در راس ۱۵ منطقه شهری و ۱۵ سازمان شهری قرار دارد، این مردم‌سالاری را در عرصه شهری تجلی می‌دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد اقدامات و دستاوردهای شهرداری در حوزه تقویت گردشگری نصف جهان هستیم؛ در شورای اسلامی شهر نیز کمیته گردشگری داریم که هدف ما توسعه گردشگری و توجه به این بخش است و لذا در مقطعی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافت.

حاج‌رسولی‌ها با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان خاطر نشان کرد: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

وی گفت: ما در اصفهان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و این زیبایی کار شورایی است؛ در مدت ۱.۵ سال دیگر مردم مجدد شورای دیگری را انتخاب می‌کنند و هر حرکتی در این شهربا پشتوانه انتخابات مردمی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد مجموعه کوه نور تصریح کرد: چنین مجموعه‌ای نه تنها در ایران، بلکه حتی در کشورهای دیگر ندیده‌ام.

کد خبر 749181

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد