Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام عبدالعلی پاکزاد در نشست دانشجویی آسیب شناسی آیین های عزاداری محرم در دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز که با هدف آسیب شناسی بدعت ها و انحرافات در شیوه و نحوه برگزاری مراسم عزاداری برای ائمه اطهار(ع) برگزار شد بر ضرورت توجه به برگزاری مراسم عزاداری و اهمیت به آسیب شناسی و انحرافات تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آیین های محرمی باید بر پایه انتقال مفاهیم عمیق نهضت و پیام عاشورا و معرفی ابعاد قیام حسینی برگزار و از رفتارهای خرافی و فاقد مبنای علمی و واقعی پرهیز شود.

پاکزاد افزود: پایه و اساس انقلاب اسلامی بر ارزش های عاشورایی و حسینی استوار شده، بنابراین ائمه جماعات و مبلغان دینی باید با درک این مقوله مهم همه تلاش خود را برای اشاعه، تشریح و تبیین اهداف حضرت اباعبدالله(ع) در روز عاشورا به کار بندند.»
عضو هیات علمی واحد بندرگز تصریح کرد: «طراوت بخشی ایمان دین باوران، معرفت افزایی نسبت به ائمه معصومین (س) و تقویت ارتباط قلبی با پیشوایان از مهمترین رسالت های مجالس اهل بیت (ع) ذکر کرد.

مدیر گروه معارف اسلامی واحد بندرگز، غلو درباره اهل بیت (ع) و طرح یکجانبه سیمای معصومین (ع) را از آسیب های محتوایی عزاداری های اهل بیت (ع) برشمرد.

این نشست به همت کانون های فرهنگی قرآن و عترت و شهروند مسئول و با حضور دانشجویان علاقه مند به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

واحد بندرگز عبدالعلی پاکزاد محرم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در حسنیه اعظم امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسئول هیئت غریب مدینه با اشاره به این خبر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم عزاداری با حضور عاشقان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

قاسم حسن زاده با اشاره به جزئیات این مراسم گفت: شیخ مهدی حسن آبادی سخنران این مراسم خواهد بود و در ادامه سیدرضا تحویلدار و محمدرضا ناصری به مرثیه سرای خواهند پرداخت.

وی افزود: این مراسم امشب از ساعت 20:30 در حسنیه اعظم امام حسن مجتبی(ع) واقع در میدان انقلاب امیرکلا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • تأملاتی در بومی‌نبودن نظریه‌های جامعه‌شناسی کشور
  • تأملاتی درباب بومی نبودن نظریه‌ها در میدان جامعه‌شناسی کشور
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران