Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:30:29 GMT

بیش از ۳۴ هزار پرونده در دادسرای قزوین رسیدگی شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۵۱۵۴

بیش از ۳۴ هزار پرونده در دادسرای قزوین رسیدگی شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۳۴ هزار پرونده در دادسرای قزوین رسیدگی شده که تعداد پرونده‌ها در مجموع بیش از ۱۳۳ هزار پرونده بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی پیش از ظهر امروز در بازدید رئیس‌کل دادگستری استان قزوین از دادسرای قزوین اظهار داشت: مسئولیت و پست مدیریتی نعمتی از سوی خداوند بوده که برای خدمت‌رسانی به مردم به فردی امانت داده می‌شود که باید از این فرصت به درستی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: براساس آمارها در بخش قضایی 41 درصد پست بلاتصدی و در بخش اداری 49 درصد پست بلاتصدی وجود داشته که مشکلاتی را برای کارکنان و مراجعه‌کنندگان به وجود آورده است این مهم در حالی بوده که به طور میانگین 2 هزار نفر به دادسرای قزوین مراجعه می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اینکه دادسرای قزوین رتبه نخست پاسخگویی به مردم را دارد، خاطرنشان کرد: در زمینه امتیازات «سی.ام.اس» 21 درصد مربوط به دادسرای مرکز استان بوده که با تلاش ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌کنند.

صادقی‌نیارکی ادامه داد: براساس آمارها 25 درصد از اقدامات قضایی استان قزوین در مرکز استان چراکه در 6 ماهه نخست امسال بیش از 34 هزار پرونده در دادسرای قزوین رسیدگی شده که تعداد پرونده‌ها در مجموع بیش از 133 هزار پرونده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم کثرت و حجم بالای کار در دادسرای قزوین تنها 18 درصد امکانات استان وجود داشته که این مهم باید توسط مسئولان مربوط بررسی و برطرف شود.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت