Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: آئین اختتامیه مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی به صورت همزمان در دو منطقه شرق و شمال‌شرق به میزبانی گرگان توسط تیپ ۲۳۰ گرگان، قرارگاه عملیاتی لشکر 58 گرگان و منطقه غرب و جنوب‌غرب به میزبانی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به فعالیت‌های ویژه در منطقه شرق و شمال‌شرق برپایی محافل انس با قرآن بود، اظهار کرد: برپایی محافل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان برتر یگان‌های شرق و شمال‌شرق نیروی زمینی در امامزاده عبدالله روستای زیارت گرگان، دانشگاه گرگان، محفل قرآنی جامعةالمصطفی(ص) العالمیه از جمله اقدامات جانبی این مسابقات بود.
کشتگر اضافه کرد: در این دوره از مسابقات نفرات منتخب یگان‌های مستقر در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و گلستان برابر سهمیه مصوب در این مرحله حضور پیدا کردند که این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، سه، پنج، 10، 15، 20 و 25 جزء، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم در دو سطح یک و دو برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات از سطح خوبی برخوردار بوده است، عنوان کرد: آئین اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان و فرماندهان لشکری در مسجد امام محمدباقر(ع) لشکر ۳۰ گرگان برپا شد.
مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه مسابقات فوق بنا بر دستورالعمل‌های صادره از سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با محوریت حفظ برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد انگیزه بین کارکنان و خانواده‌ها، جذب حفاظ جدید و تحقق تربیت 10 میلیون حافظ که سهم ارتش از 10 میلیون در برنامه 10 ساله تدوین و در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: مرحله نهایی این مسابقات 11 آذرماه به میزبانی اصفهان با حضور مناطق پنج گانه برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت علمی کیدکد شریف با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، دانش آموزان از سن ۷ تا ۱۷ سال از سراسر ایران با حضور در سومین دوره مسابقات کیدکد شریف، به رقابت برای تکنولوژی‌های آینده پرداختند.

این دوره از مسابقات با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO برگزار شد که رقابت‌های جذابی را به نمایش گذاشتند، این رویداد یک پلتفرم برای کشف استعداد‌های جوانان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

این رویداد در محل دانشگاه صنعتی شریف، و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک برگزار شد. دانش آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد.

نتایج نهایی این دوره از مسابقات در ۲۸ اردیبهشت طی مراسم اختتامیه با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران