Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-07@20:10:19 GMT

آغاز انتشار دوره جدید مجله زیباشناخت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۵۲۶۶

آغاز انتشار دوره جدید مجله زیباشناخت

گروه فرهنگی: نخستین شماره دور جدید این نشریه برای تابستان 96 تهیه شده است که در آن مقالات و یادداشتهای متعددی از نویسندگانی چون: جان کَری، امین حسینیون، علی روحانی، نیلوفر مسجدی زاده، آرمین حامدی نژاد، بهنام نوائی، آدم وود و ... منتشر شده است.

به گزارش بولتن نیوز، دور جدید فصلنامه مطالعات نظری و تاریخی هنر «زیبا شناخت» به سردبیری کامران سپهران روی پیشخوان مطبوعات قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عناوین اصلی این نشریه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جان کری و منتقدان او فایده هنر را به بحث می گذارند پاول وودراف در جستجوی ضرورت تئاتر جیمزالکینز در برابر رولان بارت دبلیو.جی.تی.میچل از خواست تصاویر می گوید شکسپیرخوانی کیِرکگور مواجهه فریدریش شیلر با امر والا


انتهای پیام/#

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، دقایقی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099399

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال